Tervetuloa jäseneksi RS Majoraniin!

18.3.2019

SRL on julkaissut uuden seuraanliittymislomakkeen, mekin hyödynnämme sitä

Voit liittyä Ratsastusseura Majoraniin täyttämällä seuraanliittymislomakkeen Suomen Ratsastajainliiton (SRL) sivuille johtavan linkin kautta tai täyttämällä oman jäsentietolomakkeemme. SRL:n sivuille istutettu seuraanliittymislomake on ollut liiton monivuotinen haave, nyt se on vihdoin saatu käyttöön. Koska järjestelmä on uusi, pidämme toistaiseksi rinnalla RS Majoranin sivuilla täytettävän jäsentietolomakkeemme.

Uuden jäsenen tarvitsee täyttää jompikumpi jäsentietolomakkeista, joko SRL:n versio tai RS Majoranin versio

SRL:n seuraanliittymislomake löytyy TÄÄLTÄ, OSOITE ON https://liity.ratsastus.fi/

1. Täytä etu- ja sukunimesi sekä henkilötunnuksesi (ei pelkkä syntymäpäivä, myös tunnusosa tarvitaan), paina JATKA

2. Valitse seuraksi Ratsastusseura Majoran (ennakoiva tekstinsyöttö toimii)

3. Valitse jäsenlaji. Sinistä laatikkoa klikkaamalla löytyy lisätietoja vaihtoehdoista. Hinnat löytyvät TÄÄLTÄ, paina JATKA

4. Täytä osoitetiedot (osoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero, sähköpostiosoite (aikuisen) ja kieli) ja lisää ruksi laatikkoon, jossa kerrot hyväksyväsi, että antamasi tiedot tallennetaan seuran ja liiton käyttämään jäsenrekisteriin.

Tietosuojaselosteen pääset lukemaan lomakkeen alalaidasta.

Kun olet täyttänyt tiedot, saat kuittauksen, että jäsenhakemus on siirtynyt seuran käsiteltäväksi. Kun RS Majoranin jäsensihteeri on käsitellyt anomuksesi, saat siitä sähköpostitse väliaikaviestin.

Jäsenyys tulee voimaan, kun jäsensihteeri on käsitellyt ja hyväksynyt jäsenhakemuksen ja jäsenmaksu on maksettu eräpäivään mennessä.

SRL:n seuraanliittymislomakkeen vastausvaihtoehdot ovat kaikille samat, lomakkeeseen ei voi lisätä seurakohtaisia kysymyksiä. Jos haluat liittyä RS Majoranin sähköpostilistalle ja saada tietoa ajankohtaisista asioista, LIITY RS MAJORNAIN SÄHKÖPOSTILISTALLE TÄÄLTÄ!