Huhtikuun seurakisojen kilpailukutsu

1.4.2019

KILPAILUKUTSU

HUHTIKUUN SEURAKILPAILUT SUNNUNTAINA 14.4.

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin sunnuntaina 14.4.2019  klo 11 alkaen. Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla, ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla kausikortilla ratsastaville. Lähtömaksut vuonna 2019 ovat 35 € jäsenille ja 45 € ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetista.

Kilpailuluokat:

Luokka I    60/70cm taitoarvostelu, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka II    80 cm taitoarvostelu, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka III    Ryhmäkoulu D/C, avoin kaikille

Luokka IV      C-merkki, avoin kaikille

Luokka V    a) Helppo B:0, avoin poni- ja junioriratsastajille
                   b) Helppo B:0, avoin senioriratsastajille

HUOM! LUETHAN PÄIVITETYT KILPAILUSÄÄNNÖT!

x Ilmoittautuminen seuran NETTISIVUJEN kautta erillisellä lomakkeella osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com. Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana kys. aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla”.

x Ilmoittautumisaika: ti  26.3.- ti 2.4.2019

x  Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova! Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen).

Ilmoittaudu viimeistään tiistaina 2.4. klo 23.59.

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran

internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com ja ilmoitustaululta.

x HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti

x Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään perjantaina 12.4.2019.

x Esteradan rakennus sunnuntaina klo 9.00

Tervetuloa kilpailemaan!

Jos kysyttävää kilpailuihin tai ilmoittautumiseen liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin: Jeanette Tinnis (puh. 040 5275928), Tiia Jokela ja Milja koskela.