Vuoden 2019 ensimmäinen jäsenkirje on julkaistu

15.2.2019

RS Majoran täyttää tänä vuonna 30 vuotta, virallinen syntymäpäivä on 26.9.2019. Juhlimme tasavuosia kevätkauden päättäjäisissä lauantaina 25.5. Laaksolahden monitoimitalolla, merkitsethän päivämäärän jo kalenteriisi. Seuran internetsivuilla ja tässä jäsenkirjeessäkin kysytään ajatuksiasi siitä, minkälaisia synttärijuhlia toivot. Ja mieluusti kuulisimme myös muistojasi seurasta ja näkisimme kuvia. Niitä voi kirjata meille seuran nettisivuilla Seura-> RS Majoran 30 vuotta -alasivulla.

Muistoja voi jakaa myös Majoran-viikon aikana, joka järjestetään 18.-22.3. Afterissa on silloin varustekirpputori koko viikon ajan, buffetti on avoinna ja kevään seuratuotetta, pitkähihaista teknistä paitaa, voi sovittaa. Myös muutamia yksittäisiä, vanhoja seuratuotteita on edelleen myynnissä! (tupsupipo, talviratsastushanskat, puuvillapipo ja puuvillapanta).

Koko juhlavuoden alustava tapahtumakalenteri julkaistiin jo aiemmin, seuramestaruudet kilpaillaan viikkoa ennen synttärijuhlia, sunnuntaina 19.5. Kevään kisakausi käynnistyi jo tammikuun lopulla, vuoden toiset seurakisat pidetään sunnuntaina 3.3. Kisoihin ilmoittaudutaan viime vuoden tapaan sähköisesti seuran internetsivuilla, ilmoittautuminen on käynnissä.

Olethan maksanut jäsenmaksusi? Jos olit seuran jäsen viime vuonna, lasku on tullut joko postitse tai sähköisenä Netpostiin. Lisätietoja jäsenyydestä tämän jäsenkirjeen sivuilla.

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, RS Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi. Uutuus- ja kanta-asiakaskirjeet on päivitetty myös seuran sivuille yläpalkista löytyvän Yhteistyössä-sivun alle.

Mukavaa Majoranin juhlavuotta!