Majoran-viikko ratsastuskoululla maanantaista perjantaihin 18.-22.3.2019

18.3.2019

Buffetti, hevosvarusteiden kirpputori, seuratuotteen (pitkähihainen tekninen paita) sovitusta, kevätkokous, jne.

Majoran-viikko ratsastuskoululla maanantaista perjantaihin 18.-22.3.2019

Ratsastusseura Majoran järjestää Majoran-viikon Leppävaaran ratsastuskoulun After-ridingissa (alatallissa olevassa oleskelutilassa) 18.-22.3.2019. Hallitusväkeä on paikalla maanantaista perjantaihin klo 17.15-19.15. Toimintaamme voi tutustua viikon aikana paitsi kysellen, kuunnellen, jutellen ja pikku-buffetin tarjoiluista nauttien.

Ohjelmassa on:

- Buffetti avoinna (lähtökohtaisesti käteismaksu), tuotteet maksullisia, mutta edullisia.

- Tule tutustumaan seuraan ja hallitusväkeen! Mahdollisuus ilmoittautua seuran sähköpostilistalle.

- Seuran kevätkokous maanantaina 18.3. klo 17.30 alkaen After ridingissa. Kaikki ovat tervetulleita mukaan!

Tervetuloa ratsastusseura Majoranin kevätkokoukseen Majoran-viikolla maanantaina 18. maaliskuuta 2019 klo 17.30 alkaen. Kokous on avoin kaikille seuran jäsenille!

Kevätkokous pidetään Leppävaaran ratsastuskoululla After riding –tilassa, alatallin yhteydessä olevassa oleskelutilassa. Kevätkokouksen jälkeen jatketaan seuran hallituksen kokouksen merkeissä, johon sopii myös osallistua.

Kevätkokouksen esityslistalla ovat mm. vuoden 2018 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vahvistaminen. Keskustella voidaan myös muista, jäsenten esilletuomista, asioista, esimerkiksi seuran 30-vuotisjuhlista.

Jos haluat tutustua dokumentteihin ennakkoon, laita viestiä Anulle (anu.helomaa@iki.fi), hän toimittaa sinulle materiaalit.

- Hevostavaroiden kirpputori koko Majoran-viikon ajan Afterissa. Tuo tavaroitasi myyntiin ja/tai tule ostoksille!

Varustekirpputori hevosten ja ratsastajien tavaroille järjestetään Majoran-viikon yhteydessä maanantaista perjantaihin 18.-22.3.2019.

Kaikki halukkaat voivat tuoda hyväkuntoisia varusteita myyntiin. Myyjien tulee ilmoittautua seuran nettisivujen lomakkeella alla viimeistään torstaina 14.3. Lomakkeessa kysytään paitsi myyjän yhteystietoja, myös tilinumeroa (IBAN-muodossa) myyntituottojen tilitystä varten.

Myyjien tulee hinnoitella tuotteensa itse ja kiinnittää hintatieto tuotteeseen esimerkiksi maalarinteipillä. Jokaiselle myyjälle annetaan tunnistenumero, joka merkitään tuotteeseen hinnan lisäksi. Myytävät tuotteet tulee jättää seuran edustajalle viimeistään lauantaina 16.3. Tavaroita voi jättää tallille mielellään jo ennen lauantaita.

Jokaisen myyjän tuotosta vähennetään viisi euroa, joka jää seuralle vaivanpalkkaa. Majoran-viikon aikana myyntiä ja rahaliikennettä hallinnoi seuran hallituksen edustaja. Huolehdithan omien myymättömien tavaroidesi noutamisesta viikon päätteeksi tai sovi siitä järjestäjien kanssa! Myös joku muu valtuuttamasi henkilö voi noutaa tavarasi. Kaikkien tavaroita emme voi säilyttää viikkotolkulla :-)

Majoran-viikon päätyttyä (viimeistään seuraavan viikon alussa) lasketaan kullekin myyjälle kertyneet tulot (maalarinteipit on otettu talteen) ja tuotto toimitetaan myyjälle joko pankkitilille tai käteisellä. Lisätietoja Anu Helomaalta (anu.helomaa@iki.fi tai puh. 040 592 2929).

- Kevään 2019 seuratuotteen, pitkähihaisen teknisen paidan sovitusta ja tilausmahdollisuus.

RS Majoranin kevään 2019 seuratuote: PITKÄHIHAINEN TEKNINEN PAITA

Merkki ja malli: James & Nicholson, JN473-malli naisille, JN474 miehille

Materiaali: 100% polyesteriä, hengittävä 125 g materiaali, hyvä leikkaus puolivetoketjulla, takana selässä paitamerkin pieni, heijastava painatus

Koot: XS-XXL (pienet koot käyvät lapsille)

Värit: Kaksivärinen paita, pääväri + sivuväri kyynärtaipeessa ja kauluksessa. Atlantic-sininen/musta, (kirkkaan)vihreä/raudanharmaa, grenadinen punainen/raudanharmaa, raudanharmaa/sitruunankeltainen, sitruunankeltainen/raudanharmaa, tomaatinpunainen/musta ja valkoinen/musta.

Hinta: 29 €

Painatus: Majoran-logo edessä vasemmassa rinnuksessa

Tilauksen toteutumisen vähimmäismäärä on 10 kpl

Maksun eräpäivä: Viimeistään 24.3.2019.

Tilille: RS Majoran/Nordea FI12 1013 3000 1313 49, viitenumero 1339

Toimitus: Huhtikuun aikana

Tilaa paita seuran internetsivuilla osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com

Viimeinen tilauspäivä on sunnuntai 24.3.2019!

Paitoja voi sovittaa Majoran-viikon aikana 18.-22.3. ma-pe klo 17.15-19.15 After Ridingissa! Tilaus on sitova.

Sovituskappaleet palautetaan Majoran-viikon jälkeen. Jos sovitusajat huonoja, otathan yhteyttä Anu Helomaahan (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi). Häneltä myös lisätietoja paitoihin liittyen. Kiitos!

TERVETULOA MAJORAN-VIIKOLLE!

Toivottelee, RS MAJORANIN HALLITUS