30-vuotiaan Majoranin tarinaa, poimintoja menneiltä vuosilta

14.3.2019

Vastaa kyselyyn synttäritoiveistasi, kerro muistojasi, jaa kuviasi

MILLAISIA SYNTTÄREITÄ TOIVOISIT 30-VUOTIAALLE RS MAJORANILLE?

Haluaisitko sinä esiintyä tai tiedätkö jonkun?

RS Majoran täyttää tänä vuonna 30 vuotta, virallinen syntymäpäivä on 26.9.2019. Juhlimme tasavuosia kevätkauden päättäjäisissä lauantaina 25.5. Laaksolahden monitoimitalolla.

Millaista juhlaa sinä toivoisit, mitä ohjelmaa juhlassa kannattaisi olla?

Tiedätkö sinä jonkun tallilla käyvän tai muun, joka voisi esiintyä juhlassa, laulaa, tanssia, soittaa tai esiintyä muuten? (kerro miten) Vai oletko sinä se taituri?

Entä onko sinulla ajatuksia, miten juhlavuotta voisi viettää pitkin vuotta?

Olemme avanneet RS Majoranin nettisivuille Seura-alasivun alle 30-vuotiskohdan, jonne voit kertoa edellä toivottuja ajatuksistasi 30-vuotisjuhlavuoteen liittyen. Sivuille voi myös kirjata Majoran-muistojasi vuosien varrelta ja liittää muistoosi myös kuvia. Kuvista tehdään sivuille kuvakokoelma, joten varmistathan, että voit sitä käyttää, jos se ei ole itse ottamasi. Juhliin liittyviin kyselylomakkeisiin pääsee TÄÄLTÄ.

Kevään aikana samoilla sivuilla voi myös vastata myös kysymyksiin seuran historiasta. Sinne täydennetään myös koontia seuran historiasta, henkilöistä, jne. Juhlasuunnitelmia, muistoja ja kuvia jakaneille ja visaan osallistuneiden kesken arvotaan kevään mittaan pikkupalkintoja.

Tervetuloa jakamaan muistojasi 30-vuotiaasta seurastamme!

Tämän päivityksen liitteenä myös kaksi dokumenttia, joihin on kerätty ja päivitetty tietoja ja tekstiä Majoranin 30-vuotisesta historiasta.

Liitteet