Talkooapukysely Primukselta perjantaiksi 10.3.

9.2.2019

Talkookädet tervetulleita! Ratsastusseura Primus järjestää kansallisen kilpailukauden avaavan Prix de Primus Winter Cup -kilpailun pe 10.3. Primus Tallilla, Matalajärventie 6, Espoo.

Kisoissa nähdään kaikkien ikäryhmien (lapsiratsastajat, ponit, junnut, nuoret ja seniorit) Winter Cup -osakilpailut. Kisojen arvioitu alkamisaika on klo 10 ja tapahtumia riittänee pitkälle iltaan. Jotta kisat saadaan kunnialla vedettyä läpi, tarvitaan järjestelyihin paljon työvoimaa. Jos sinä haluat olla osa palkittua kisaorganisaatiota ja nauttia samalla huipputason kouluratsastuksesta, tule mukaan!

Talkooporukkalle tarjolla toki myös syötävää ja juotavaa päivän aikana. Mukaan pääset esim. täyttämällä nettilomakkeen seuran nettisivuilla www.primusseura.net tai lähettämällä minulle yksityisviestin FB:n kautta.

Aurinkoista kevättä kaikille toivottaen, Piia Ahtee, kilpailujen johtaja