Maaliskuun seurakisojen kilpailukutsu

4.2.2019

Kisat käydään su 3.3., ilmoittautuminen alkaa ti 12.2. ja päättyy m 18.2.

KILPAILUKUTSU, MAALISKUUN SEURAKILPAILUT SUNNUNTAINA 3.3.

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin sunnuntaina 3.3.2019  klo 11 alkaen. Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla, ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla kausikortilla ratsastaville. Lähtömaksut vuonna 2019 ovat 35 € jäsenille ja 45 € ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetista.

Kilpailuluokat:

Luokka I 60/70 cm arvostelu 367.1, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka II 80 cm arvostelu 367.1, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka III Ristikkoluokka/40 cm, kutsukilpailu

Luokka IV Helppo C RA1, avoin kaikille

Luokka Va Helppo B RA2, avoin poni- ja junioriratsastajille

Luokka Vb Helppo B RA2, avoin senioriratsastajille

HUOM! LUETHAN PÄIVITETYT KILPAILUSÄÄNNÖT!

x Ilmoittautuminen seuran NETTISIVUJEN kautta erillisellä lomakkeella TÄÄLLÄ. Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana kys. aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla”.

x Ilmoittautumisaika: ti 12.2.- ma 18.2.2019

x  Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova! Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen). Ilmoittaudu viimeistään maanantaina 18.2. klo 23.59.

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com ja ilmoitustaululta.

x HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti

x Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään perjantaina 1.3.2019.

x Esteradan rakennus sunnuntaina klo 9.00

Tervetuloa kilpailemaan!

Jos kysyttävää kilpailuihin tai ilmoittautumiseen liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin: Iiris Hakaste (puh. 050 4068 713), Jenni Kivilahti, Tiina Horto ja Jeanette Tinnis