Ilmoittaudu myyjäksi hevosvarusteiden kirpputorille

12.1.2019

Ilmoittautuminen viimeistään to 14.3., myyntiviikko 18.-22.3.

Varustekirpputori hevosten ja ratsastajien tavaroille järjestetään Majoran-viikon yhteydessä maanantaista perjantaihin 18.-22.3.2019.

Kaikki halukkaat voivat tuoda hyväkuntoisia varusteita myyntiin. Myyjien tulee ilmoittautua seuran nettisivujen lomakkeella TÄÄLLÄ viimeistään torstaina 14.3. Lomakkeessa kysytään paitsi myyjän yhteystietoja, myös tilinumeroa (IBAN-muodossa) myyntituottojen tilitystä varten.

Myyjien tulee hinnoitella tuotteensa itse ja kiinnittää hintatieto tuotteeseen esimerkiksi maalarinteipillä. Jokaiselle myyjälle annetaan tunnistenumero, joka merkitään tuotteeseen hinnan lisäksi. Myytävät tuotteet tulee jättää seuran edustajalle viimeistään lauantaina 16.3. Tavaroita voi jättää tallille mielellään jo ennen lauantaita.

Jokaisen myyjän tuotosta vähennetään viisi euroa, joka jää seuralle vaivanpalkkaa. Majoran-viikon aikana myyntiä ja rahaliikennettä hallinnoi seuran hallituksen edustaja. Huolehdithan omien myymättömien tavaroidesi noutamisesta viikon päätteeksi tai sovi siitä järjestäjien kanssa! Myös joku muu valtuuttamasi henkilö voi noutaa tavarasi. Kaikkien tavaroita emme voi säilyttää viikkotolkulla :-)

Majoran-viikon päätyttyä (viimeistään seuraavan viikon alussa) lasketaan kullekin myyjälle kertyneet tulot (maalarinteipit on otettu talteen) ja tuotto toimitetaan myyjälle joko pankkitilille tai käteisellä. Lisätietoja Anu Helomaalta (anu.helomaa@iki.fi tai puh. 040 592 2929).

Liitteet