Leppävaaran ulkopuolella kilpailevat hakevat myös vuonna 2019 kilpailulupansa itse

8.1.2019

RS Majoran vapautti kilpailuluvat vuodelle 2018 verkko-ostoon, jäsenet pääsivät tekemään luvat itse. Systeemi on ollut toimiva, sitä jatketaan myös vuonna 2019. Seuralta ei siis jatkossa tarvitse anoa kilpailulupaa.

RS Majoranin seurakilpailuissa eli kilpailuharjoituksissa ei tarvita kilpailulupia, seuraava teksti koskee siis tallin ulkopuolella kilpailevia. Seurakisoihin voivat osallistua Leppävaaran ratsastuskoulussa käyvät vakiotuntilaiset. Seurakisojen osallistujilta edellytetään ratsastusseuran jäsenyyttä tai Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskorttia.

Vuoden 2019 jäsenmaksulaskut lähetetään vuonna 2018 jäseninä olleille heti vuoden alussa ja jäsenmaksu pitää olla maksettu ja kirjautunut SRL:n rekisteriin ennen kuin kilpailulupaa voi hakea. Jäsenmaksu päivittyy rekisteriin maksetuksi muutamassa arkipäivässä. Ratsastajalla pitää olla henkilötunnus ja sähköpostiosoite rekisterissä.

Lisätietoja kilpailuluvan hakemisesta liitteenä olevassa dokumentissa.