Tammikuun 2019 kisakutsu on julkaistu

1.1.2019

Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 9.1.

KILPAILUKUTSU, TAMMIKUUN SEURAKILPAILUT SUNNUNTAINA 27.1.

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin sunnuntaina 27.1.2019 klo 11 alkaen. Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla, ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla kausikortilla ratsastaville. Lähtömaksut vuonna 2019 ovat 35 € jäsenille ja 45 € ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetista.

Kilpailuluokat:

Luokka I         60 cm arvostelu A.2.0, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka II        80 cm arvostelu A.2.0, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka V        Helppo C E1, avoin kaikille

Luokka IV       Ryhmäkoulu B/A, avoin kaikille

Luokka VI       A-merkki, avoin kaikille

HUOM! LUETHAN PÄIVITETYT KILPAILUSÄÄNNÖT!

x Ilmoittautuminen seuran NETTISIVUJEN kautta erillisellä lomakkeella, ilmoittautumislomakkeeseen pääset TÄÄLTÄ (kun ilmoittautuminen on käynnissä). Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana ko. aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla”.

x Ilmoittautumisaika: ke 9.1.- ke 16.1.2019

x Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova! Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen).

Ilmoittaudu viimeistään keskiviikkona 16.1. klo 23.59

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran

internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com TÄÄLTÄ ja ilmoitustaululta.

x HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti

x Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään perjantaina 25.1.2019.

x Esteradan rakennus sunnuntaina klo 9.00

Tervetuloa kilpailemaan!

Jos kysyttävää kilpailuihin tai ilmoittautumiseen liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin: Iiris Hakaste (puh. 050 4068 713), Jeanette Tinnis, Tiia Jokela ja Rondy Stenman