Vuoden viides ja viimeinen jäsenkirje julkaistu

9.12.2018

Toimintavuosi on lopuillaan. Tämän jäsenkirjeen sivuilla kurkistamme paitsi joulukuun alussa juhlittujen pikkujoulujen tapahtumiin, myös vielä alkusyksyynkin. Ja kerromme vähäsen myös tulevasta.

Vuoden 2019 tapahtumakalenterin ensimmäinen versio julkaistaan lähiaikoina. Seura täyttää ensi vuonna 30 vuotta. Merkkitapahtumaa tullaan huomioimaan eri tavoin pitkin vuotta, mutta pääjuhla on kevätkauden päättäjäisten yhteydessä lauantaina 25. toukokuuta. Olemme varanneet juhlapaikaksemme Laaksolahden monitoimitalon. Merkitse juhla jo nyt kalenteriisi!

Olemme myös tehneet ensi vuodelle seinäkalenterin. Sen hinta on 12 € ja tilausaika päättyy sunnuntaina 9.12. Seuran sivuille on myös päivitetty tietoa yksittäiskappaleista vanhoja seuratuotteita. Löytyisikö näistä lahjoja pukinkonttiin? :-)

Vuoden 2019 ensimmäinen kisapäivä on sunnuntai 27.1.2019. Majoran-viikko järjestetään 18.-23.3., Afterissa on silloin varustekirpputori koko viikon ajan buffetti avoinna ja toiveissamme on saada viikolle sovitettavaksi myös kevään seuratuote. Tulevalle vuodelle joudumme nostamaan sekä jäsenhintoja että seurakisojen lähtömaksuja. Seuran osuudet pysyvät ennallaan, korotuksia tehdään SRL:n korotuksen, 2 €, ja ratsastuskoululle maksettavan hevosvuokran korotuksen, 5 €, verran.

Edellisen jäsenkirjeen jälkeen syyskuussa on juhlittu Disney-teemaisessa junioreiden Hubertuksessa ja senioreiden ”tavallisemmassa” juhlassa. Opedemossa on ammennettu oppia, syyskokouskin on pidetty, uusia hallitusjäseniäkin on saatu ja vuoden parhaita palkittu pikkujouluissa. Tarinaa on reilusti, istu mukavasti, lue kaikki tai poimi itsellesi kiinnostavat kohdat :-D

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi. Uutuus- ja kanta-asiakaskirjeet on päivitetty myös seuran sivuille yläpalkista löytyvän Yhteistyössä-sivun alle.

Mukavaa loppuvuotta ja hyviä juhlapyhiä, kun sinne asti ehdimme! :-)