Hallituksessa yksi aikakausi päätökseen, kun Hanzi, Maija ja Elisa jäävät sivuun

13.11.2018

Uusina jäseninä hallitukseen tulevat Katri Kairimo ja Jenni Kivilahti

RS Majoranin syyskokous pidettiin torstaina 8.11.2018 klo 17.30 alkaen Leppävaaran ratsastuskoululla After riding –tilassa. Syyskokouksessa vahvistettiin vuoden 2019 toimintasuunnitelma ja talousarvio, jossa huomioitiin myös se, että RS Majoran viettää ensi vuonna 30-vuotissyntymäpäiväjuhliaan. Kokouksessa valittiin hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle ja päätettiin, että seuran jäsenmaksujen hinnat pysyvät ennallaan, mikäli SRL pitää hintansa ennallaan.

Erovuoroisista Maija Virtanen ja Elisa Kankkunen eivät jatka hallituksessa ensi vuonna ja Hanna Kanerva jää sivuun kesken hallituskautensa. Tämän tehokolmikon poisjäännin myötä yksi aikakausi RS Majoranin historiassa jää taakse. Kaikki kolme ovat viettäneet Leppävaaran ratsastuskoululla osan lapsuuttaan, nuoruuttaan ja aikuisuuttaan ja ja antaneet aikaansa Majoranin jäsenille hallituksessa toistakymmentä vuotta. Lämmin kiitos Hanzille, Elisalle ja Maijalle kaikista hallitusvuosista!

Uusina jäseninä hallitukseen tulevat Katri Kairimo ja Jenni Kivilahti. Seuran puheenjohtajaksi Hanna Kanervan seuraajaksi valittiin Anu Helomaa, toiminnantarkastajana jatkaa Maarit Seitsonen ja jäsensihteerinä Elina Nurmi.

Vuoden 2019 hallituksen jäsenet ovat: Iiris Hakaste, Anu Helomaa, Tiina Horto, Tiia Jokela, Katri Kairimo, Jenni Kivilahti, Milja Koskela, Salla-Mari Kostia, Elina Nurmi, Teresa Pollari, Rondy Stenman ja Jeanette Tinnis. Hallituksen ulkopuolisena junioritoimikunnan jäsenenä jatkaa Olivia Koivunen.