Tervetuloa opedemoon lauantaina 27.10. klo 15.30 alkaen!

26.10.2018

Opedemossa vuonna 2011 mukana olivat tallimestari Niina Kumpuniemi ja Hovihar. Kuva Anna Kannelsalo.

Demossa nähdään ratsuina Pocahontas, Molly, Beethowen, Cabu, Cinderella ja Desperado

TERVETULOA OPEDEMOON LAUANTAINA 27.10.!

Ratsastusseura Majoran järjestää neljättä kertaa Opet ratsailla -demon Leppävaaran ratsastuskoulun opetushevosilla. Tapahtuma järjestetään tallilla lauantaina 27.10.2018 klo 15.30-n.17.30. Huom! Tulethan ajoissa paikalle, jotta pääsemme aloittamaan klo 15.30.

Seuran internetsivujen hevostoiveäänestyksessä annettiin n. 30 ääntä, kiitos äänestäjille! Äänestäjien joukosta arvottiin vastaaja, joka pääsee tapahtumaan ilmaiseksi. Hän on Laura Ahlblad.

DEMON OSA 1: Opettajien Noran ja Roosan ratsuina ovat POCAHONTAS, MOLLY, BEETHOWEN JA CABU. Opet kertovat ajatuksiaan ja suunnitelmiaan, mitä aikovat ratsun kanssa tehdä, miltä se näyttää maasta käsin ja mihin aikovat ratsastuksessa kiinnittää huomionsa. Ratsastaessaan he kertovat havainnoistaan ja mitä ratsastuksen aikana on tapahtunut, miltä tuntuu, mihin on pystynyt vaikuttamaan. Ratsut täsmentyvät ennen demoa.

KAHVI/MEHUTAUKO

DEMON OSA 2 (n. klo 16.30/16.45 alkaen): Opettajat Nora ja Roosa näyttävät CINDERELLALLA JA DESPERADOLLA näyttävät tyypillisiä istuntavirheitä este- ja kouluratsastuksessa ja tietenkin myös niitä hyviä suorituksia :-)

Yleisön kysymykset ja toiveet demon aikana ovat tervetulleita! Pääsymaksu RS Majoranin jäsenille 5 € ja ei-jäsenille 7 € (käteinen). Tapahtumassa on buffetti. Tervetuloa!

RS Majoranin hallitus