Seniorit maastoilivat, herkuttelivat ja nauroivat Hubertuksessa

4.10.2018

Kiitos kaikille osallistuneille ja muille ahkerille

Senioreiden Hubertusta vietettiin kuulaana syyslauantaina 29.9.2018. Hubertus-ratsastukset ovat palkinto ahkerimmille majoranilaisille. Juhlaan kutsutaan vuoden aikana seuran tapahtumissa eniten ahkeruuspisteitä keränneet, juniorit omaan tapahtumaansa, seniorit omaansa.

Juhlien ensimmäisessä osassa Nora-open johdolla kymmenen ratsastajan joukko suuntasi tallin taakse sänkipellolle. Ratsastusretken jälkeen kokoonnuttiin After riding -tilaan, jossa nautittiin Petri Rauhan ja Kitchen Consultingin valmistama herkullinen kolmen ruokalajin ateria. Ruokailijoita oli kolmisenkymmentä, heidän joukossaan oli ilahduttavan monta seniori-Hubertuksen ensikertalaista tutustumassa illan traditioihin.

Illan aikana muisteltiin tallissa asustelevia ja jo edesmenneitä hevosia ja poneja tuttuun tapaan hevosen maljojen kautta. Illan aikana pelattiin myös Hubbe-bingoa ja testattiin paikallaolleiden tietoja ja hoksottomia perinteisessä Hubbevisassa. Nauruhermoja koeteltiin myös hevosaiheisen pantomiimin muodossa.

Tilaisuudessa palkittiin eniten talkoopisteitä keränneet seniori-majoranilaiset, jotka olivat tänä syksynä Jaana Nikkola, Eeva Tiainen, Susanna Salmio ja Katri Kairimo. Heidät palkittiin seurakisojen lähtömaksualennuksella. Tapahtumassa toivotettiin myös tervetulleeksi uusi ratsastuksenopettaja Kati Molander ja kiitettiin pienellä lahjalla muualle töihin siirtynyttä pitkäaikaista opettajaa Tuija Rahkamaata.

Haluamme kiittää kaikkia paikalla olleita mukavasta ja tunnelmallisesta illasta! Kiitos myös kaikille vuoden aikana ahkeroineille seuran jäsenille - teidän ansiostanne näitä tilaisuuksia järjestetään.

Kiittäen, Majoran-hallitus