Tervetuloa RS Majoranin syyskokoukseen to 8.11. klo 17.30 alkaen

20.10.2018

Kokous on avoin kaikille seuran jäsenille

TERVETULOA

Ratsastusseura Majoranin syyskokoukseen torstaina 8. marraskuuta 2018 klo 17.30 alkaen.

Kokous on avoin kaikille seuran jäsenille!

Kokous pidetään Leppävaaran ratsastuskoulun After riding-tilassa, alatallin yhteydessä olevassa oleskelutilassa. Syyskokouksen jälkeen pidetään hallituksen kokous.

Syyskokouksen esityslistalla ovat mm. vuoden 2019 toimintasuunnitelman ja talousarvion vahvistaminen, hallituksen jäsenten valinta erovuoroisten tilalle sekä puheenjohtajan ja tilintarkastajan valinnat. Keskustella voidaan myös muista, jäsenten esilletuomista, asioista.

Jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan hallitustoimintaan, kerrothan ajatuksestasi jollekin nykyjäsenelle ennen kokousta ja/ tai vastaa seuran nettisivuilla olevaan kyselyyn, löydät sen TÄÄLTÄ! Muutkin ajatukset seuran toimintaan liittyen ovat tervetulleita.

Jos haluat tutustua dokumentteihin ennakkoon, laita viestiä Anu Helomaalle (anu.helomaa@iki.fi), hän toimittaa sinulle materiaalit.

Hevosterveisin,

RS Majoranin hallitus

• Syyskokouksen kutsu 2018.pdf (78 kB)
    RS Majoranin syyskokoous pidetään torstaina 8.11. klo 17.30 alkaen Leppävaaran ratsastuskoulun After riding -tilassa. Tervetuloa mukaan!