Junioreiden Hubertuksessa hypättiin Disney-maailmaan!

23.9.2018

Vuoden ahkerimmat juniorit!
Kuva: Elisa Kankkunen
Vuoden ahkerimmat juniorit! Kuva: Elisa Kankkunen
Paras asu: Pinokkio!
Kuva: Elisa Kankkunen
Paras asu: Pinokkio! Kuva: Elisa Kankkunen

Hubertuksessa palkittiin tuttuun tapaan vuoden ahkerimpia junioreita sekä pidettiin hauskaa Disney-teeman mukaisesti! RS Majoranin juniorihubertusta vietettiin tänä vuonna satumaisella Disney-teemalla, jossa vain mielikuvitus oli asuideoiden rajana! Hubertusratsastusta päästiin viettämään hieman sateisessa syyssäässä niin maastossa kuin maneesissakin.

Tuija- ja Roosa-opettajien vetämän maasto-osuuden jälkeen maneesissa kisailtiin jo tutuksi tullut leikkimielinen ratsastuskisa. Pareittain suoritetulla radalla päästiin pujottelemaan aitakujaa kuin Pocahontas mutkittelevassa joessa, leikkimään Lumikkia ja omenan valintaa, tukin (kavaletin) yli hyppäämistä kuin Tarzan konsanaan (jos sai myrkkyomenan, suoritettiin tämä kaksi kertaa), Liisa Ihmemaassa -sokkelosta ulos selviytymistä, miekkailua Mulanin tyyliin ja lopuksi maaliin kiitämistä kuin Aladdin taikamatollaan.

Tällä kertaa voiton vei ketterä ponijoukkue, johon kuului Katri Spåre - Bee ja Heini Jurvanen - Grit. Hubertus on palkinto ahkerimmille majoranilaisille, joten sinne kutsutaankin vuoden aikana seuran tapahtumissa eniten ahkeroineet juniorit. Tänä vuonna ahkerimmat juniori-majoranilaiset olivat Filippa Westerlund, Elina Ilkka ja Isla Pölönen. Kolmikko palkittiin prinsessakruunuin ja stipendein sekä kisojen lähtömaksualennuksella, joka oikeuttaa saamaan yhden kisamaksun puoleen hintaan. Parhaan asupalkinnon voitti Iida Kokki ratsunsa Pinokkio kanssa. Iida oli pukeutunut nerokkaasti Pinokkioksi ja asustanut myös ratsunsa hauskasti! Paikalla oli myös paljon muita upeita asuja, kuten Nalle Puh, Nasu, Pocahontas ja Tiikeri. Kiitos kaikille panostuksestanne! Paras puku ja ratsastuskilpailun voittanut pari palkittiin herkuilla. Illan aikana kilpailtiin myös musavisan muodossa ja ilta huipentui vielä kinkkiseen tietokilpailuun.

Haluamme kiittää kaikkia paikalla olleita jälleen kerran mahtavasti onnistuneesta tapahtumasta! Kiitos myös kaikille muille vuoden aikana ahkeroineille junioreille, te mahdollistatte seuramme toiminnan!

Kiittäen, junnuhubbe-tiimi Maija, Iiris, Elisa ja Rondy

Katso lisää kuvia upeista asuista kuvagalleriasta!