Tervetuloa lokakuun kisoihin 7.10.!

7.9.2018

Kuva: Sofia Sinisalmi

Ilmoittautuminen alkaa 18.9.

LOKAKUUN SEURAKILPAILUT SUNNUNTAINA 7.10.

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin sunnuntaina 7.10.2018 klo 11 alkaen. Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla, ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla ratsastaville. Lähtömaksut 30 € jäsenille ja 40 € ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetista.

Kilpailuluokat:

• Luokka I 60/70 cm arvostelu 367.1, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville
  • Luokka II 80 cm arvostelu 367.1, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville
  • Luokka III Puomiluokka avoin kutsutuille
  • Luokka IV Perusmerkin kouluohjelma, avoin kaikille
  • Luokka V Helppo C RA1, avoin kaikille
  • Luokka VI Helppo B A1, avoin kaikille

x Ilmoittautuminen seuran NETTISIVUJEN kautta erillisellä lomakkeella osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com.

x Ilmoittautumisaika: ti 18.9.- ti 25.9.2018

x HUOM! Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana kyseisellä aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla” ilmoittautumisajankohdasta riippumatta.

x Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova! Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen
peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen). Ilmoittaudu viimeistään tiistaina 25.9. klo 23.59.

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran
internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com ja ilmoitustaululta.

x HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti

x Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään perjantaina 5.10.2018.

x Esteradan rakennus sunnuntaina klo 9.00.

Tervetuloa kilpailemaan!

Jos kysyttävää kilpailuihin tai ilmoittautumiseen liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin: Iiris Hakaste (puh. 050 4068 713), Jeanette Tinnis ja Tiia Jokela