Vuoden neljäs jäsenkirje julkaistu

3.9.2018

RS Majoranin jäsenkirje 4 / 2018                                                                              3.9.2018

Syyskausi on jo hyvässä vauhdissa. Syksyn ensimmäiset kisat on käyty ja junioreiden ja senioreiden Hubertus-ratsastusten ilmoittautumiset ovat käynnissä. Junioreiden tapahtumaan tulee ilmoittautua keskiviikkoon 5.9. mennessä, senioreiden tapahtumaan viimeistään torstaina 20.9.

Myöhemmin syksyllä, lauantaina 27.10. järjestämme muutaman vuoden tauon jälkeen Opet ratsailla -demon Leppävaaran ratsastuskoulun opetushevosilla. Minkä ponin tai hevosen kyydissä SINÄ haluisit nähdä opettajiamme? Äänestä ja vaikuta, äänestyslomake löytyy seuran nettisivuilta, lisätietoja luvassa.

RS Majoranin kesää on värittänyt Leppävaaran ratsastuskoulun tehoryhmäläisten kilpailut tallin ulkopuolella, sekä Espoon ratsastuskoulujen mestaruuskisoissa Primus-tallilla 16.-17.6. että ratsastuskouluoppilaiden mestaruuskisoissa Alahärmässä 27.-29.7. Ja on omallakin tallilla ollut sutinaa, sillä kesäkisat käytiin tänä kesänä kahtena peräkkäisenä arki-iltana, koulukisat keskiviikkona 11.7. ja estekisat torstaina 12.7. Kesä Cupin voittoon ratsasti Jeanette Tinnis niukasti ennen Eeva Tiaista.

Seurakisoissamme erityisesti koululuokkiin toivoisimme jatkossa saavamme lisää kilpailijoita! Seuran sivuilla osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com löytyy monenlaisia dokumentteja kilpailemiseen liittyen, vinkkejä ja sääntöjä. Tervetuloa mukaan!

Kurkistamme siis tämän jäsenkirjeen sivuilla tulevaan, mutta kertaamme myös mennyttä.

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi. Uutuus- ja kanta-asiakaskirjeet on päivitetty myös seuran sivuille yläpalkista löytyvän Yhteistyössä-sivun alle.

Koko kirjeen löydät liitteenä.

Mukavia syyspäiviä!