Opedemo pidetään la 27.10., äänestä opettajille ratsuja demoon!

8.10.2018

Opedemossa vuonna 2011 esiintyivät Anna Varsio (tuolloin vielä Pyykönen) ja Igor. Kuva Anna Kannelsalo.

Äänestysaika päättyy torstaina 11.10.

Äänestä opettajille ratsuja opedemoon

Ratsastusseura Majoran järjestää muutaman vuoden tauon jälkeen Opet ratsailla -demon Leppävaaran ratsastuskoulun opetushevosilla. Tapahtuma pidetään lauantaina 27.10.2018 klo 15.30 alkaen.

Minkä ponin tai hevosen kyydissä SINÄ haluisit nähdä opettajiamme? Äänestä ja vaikuta! Kerro toiveestasi seuran nettisivujen äänestyslomakkeella osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com viimeistään torstaina 11.10.2018. Jokainen voi äänestää kerran. Voit myös perustella, miksi haluat nähdä tämän ratsun demossa. Pääsymaksu RS. Majoranin jäsenille 5 € ja ei-jäsenille 7 €. Tapahtumassa on buffetti. Lisätietoja luvassa ennen demopäivää.