Tervetuloa senioreiden Hubertukseen la 29.9. klo 15.30 alkaen

20.9.2018

Viimeinen ilmoittautumispäivä on to 20.9.

TERVETULOA SENIOREIDEN HUBERTUSRATSASTUKSEEN

Leppävaaran Ratsastuskoululle la 29.9.2018 klo 15.30 alkaen

Ohjelma:

• Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla 40 min (säävaraus)
  • Metsästysillallinen After Riding -tiloissa
  • Hevosen Malja

Ratsastuksen hinta 24 €, illallisen ja ruokajuoman hinta 25 €. Pelkän illallisen voi maksaa tilille tai paikan päällä käteisellä, ratsastus tulee maksaa paikan päällä käteisellä. Seuran tilinumero Nordeassa on FI12 1013 3000 1313 49, huom! viitenumeroksi 1290.

Seuraavassa suunniteltu menu:

* Kurpitsakeittoa ja ruohosipulimarcarponea (G), viher-kasvissalaattia ja vadelmavinaigretteä (L,G) ja leipää ja levitettä

* Kokonaisena grillattua possun ulkofilettä, tummaa sienikastiketta ja juurescaponataa (L, G), VEGE koftapihvejä, yrtti-jugurttikastiketta ja juurescaponataa (L, G)

* valkosuklaamoussea ja kanelilla maustettua puolukkalientä (G)

Ratsastamaan ja syömään kutsutaan:

Susanna Salmio, Eeva Tiainen, Jaana Nikkola, Katri Kairimo, Laura Ahlblad, Terhi Markula, Elina Avela, Sari Nurmi, Jenni Ek, Pinja Rantonen, Kira Stenman, Maiju Kaarsalo-Koskela, Markus Oedewald, Pia Oedewald, Maarit Seitsonen, hallituslaiset ja ratsastuksenopettajat.

Syömään kutsutaan:

Eva Nurminen, Sara Haanpää, Ida Inkinen, Hannele Mutikainen, Heikki Mutikainen, Tia Mutikainen, Elina Kouti-Halinen, Teemu Ahtee, Siv Englund, Johanna Virsunen, Camilla Fyhrqvist-Kokkonen, Annaleena Rauha ja Heidi Junkkarinen.

Myös kaikki muut ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan tapahtumaa!

Ilmoittautumiset viimeistään torstaina 20.9. sähköisellä ilmoittautumislomakkeella (TÄÄLTÄ).

Kuulisimme osallistujilta mieluusti ehdotuksia ohjelmasta, leikeistä, tms. seurustelun ohessa. Ohjelmaa voi esittää itse tai antaa idean hallituslaisille, ennakkoon tai paikan päällä.

Syksyisin terveisin, RS Majoranin hallitus

PS. Hubertuksiin kutsutaan edellisen vuoden aikana Majoranin tapahtumissa (kisat ja muut tapahtumat) eniten talkoopisteitä keränneet. Tallilla käy paljon muutenkin ahkeraa väkeä, mutta kaikille ei ole vaan kertynyt talkoopisteitä. Juhlatila asettaa rajoitteita kutsuttavien määrään. Kiitos KAIKILLE ahkerille!