Tervetuloa Disney-teemaiseen juniori-Hubertukseen 15.9.!

2.9.2018

Muistathan ilmoittautua viimeistään ke 5.9.!

Tervetuloa RS Majoranin Disney-teemaiseen juniori-Hubertusratsastukseen Leppävaaran ratsastuskoululle lauantaina 15.9.2018 klo 15.30 alkaen!

Ohjelma:

• Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla (säävaraus)
  • Ratsastusleikkejä ja -kisailua kentällä / maneesissa
  • Disney-illallinen After Riding -tilassa
  • Hevosen Malja

Ratsastuksen hinta 24 €, seura tarjoaa illallisen. Ratsastus maksetaan juhlassa.

Ratsastamaan ja syömään kutsutaan:
Filippa Westerlund, Elina Ilkka, Isla Pölönen, Viivi Sahramo, Iida Kokki, Olivia Koivunen, Oona Welander, Helmi Laakso, Helmi Laitinen, Pinja Kaivola, Ronja Nurminen, Aleksandra von Wendt, Heini Jurvanen, Jenny Kauppi, Katri Spåre, Mona Raible, Roosa Koistinen, Sinaida Jokivalo, Teresa Paatero, Tiina Lahtinen sekä kaikki ratsastuksenopettajat.

Syömään kutsutaan: Camilla Finne, Julia Vuori, Lotta Lahti, Nelli Räty, Saana Ikonen, Tiia Rauha, Ellen Koskinen, Kia Hakola, Milla Himberg, Oona Kaippio, Saku Eloranta, Sara Laukkanen ja Via Pölönen.

Myös kaikki muut ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan tapahtumaa!

Halutessasi voit pukeutua Disney-henkiseen asuun ja koristautua (ja koristella myös ratsusi) teeman mukaan sekä ratsaille että ruokailuun. Paras asu palkitaan. Huomioi, että vaatetus ja koristelu ovat turvallisia ratsastuksessa!

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄÄLLÄ!

Vastauspyyntö: Keskiviikkoon 5.9. mennessä. Ilmoittautuminen on sitova ja siihen tarvitaan vanhempien lupa. Lisätietoja Maija Virtaselta, p. 040 836 7117.

Mikäli ilmoittaudut mukaan ja et jostain syystä pääsekään tulemaan (sairastuminen tms.), ilmoitathan siitä välittömästi Maijalle.

Disney-terveisin,
RS Majoranin hallitus

PS. Hubertuksiin kutsutaan edellisen vuoden aikana Majoranin tapahtumissa (kisat ja muut tapahtumat) eniten talkoopisteitä keränneet. Tallilla käy paljon muutenkin ahkeraa porukkaa, mutta kaikille ei ole kertynyt vaan talkoopisteitä. Juhlatila asettaa rajoitteita kutsuttavien määrään. Kiitos KAIKILLE ahkerille!