Vuoden 2018 kolmas jäsenkirje julkaistu

11.6.2018

RS Majoranin jäsenkirje 3 / 2018                                      11.6.2018

Kesäkauden terveisiä! Edellisten kuukausien aikana on ollut paljon tapahtumia, mm. ponilympialaiset, seuramestaruuskisat, kevätkauden päättäjäiset ja seuratuotteitakin on tilattu ja toimitettu. Kerromme vielä tulossa olevien vanhojen seuratuotteiden saapumisesta suoraan tilaajille.

Leppävaaran ratsastuskoulun tehoryhmäläiset ovat lähdössä Espoon ratsastuskoulujen mestaruuskisoihin ensi viikonloppuna (lauantai-sunnuntai 16.-17.6.). Kilpailut käydään Primus-tallilla (os. Matalajärventie 6, 02940 Espoo), koulukisapäivä on lauantai, estekisapäivä sunnuntai. Lähde mukaan kannustamaan!

Majoranin kesäkisat järjestetään tänä kesänä peräkkäisinä iltoina, koulukisat keskiviikkona 11.7. ja estekisat torstaina 12.7. klo 18 alkaen. Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 13.6. ja päättyy keskiviikkona 27.6. Jäsenkirjeen sivuilla on myös kerrattu, mitä päivitetyissä kvaalaussäännöissä ja Kesä Cupin säännöissä on muuttunut.

Leppävaaran ratsastuskoululla ja RS Majoranissa ei hyväksytä kiusaamista! Tekstimme aiheeseen liittyen julkaistiin kevään alussa, kirjeen lopussa on siitä vielä tiivistelmä. Kokonaisuudessaan se löytyy sekä ratsastuskoulun että seuran ilmoitustauluilta sekä Seura-> Asiaa kiusaamisesta -alasivulta. Tehkäämme kaikki osamme, että talli pysyy jatkossakin kaikille kivana paikkana!

Kertaamme tämän jäsenkirjeen sivuilla mennyttä ja kurkistamme myös vähän tulevaan. Syksylle on suunnitteilla myös opedemo, se näyttäisi asettuvan loka-marraskuulle. Tarinaa on reilusti, istu mukavasti, lue kaikki tai poimi itsellesi kiinnostavat kohdat :-D

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi.

Mukavia kesäpäiviä!

Liitteet