Tehoryhmäläiset osallistuvat Espoon ratsastuskoulujen mestaruuskisoihin

15.6.2018

Milla Himberg ja Londa seuramestaruuskisoissa 2018 on lähdössä muiden tehoryhmälläisten tapaan Primukselle 16.-17.6. Kuvaaja Sofia Sinisalmi.

Kisat käydään Primuksella 16.-17.6., lähtölistat päivitetty!

Kisojen lähtölistat on päivitetty, ne löytyvät osoitteesta http://www.primustalli.fi/lahtolistat-espoon-mestaruus-16-17-6/

*****************

Tehoryhmäläiset osallistuvat Espoon ratsastuskoulujen mestaruuskisoihin 16.-17.6.

Leppävaaran Ratsastuskoulun tehoryhmäläiset osallistuvat Espoon ratsastuskoulujen mestaruuskisoihin 16.-17. kesäkuuta 2018. Kilpailut käydään Primus-tallilla (os. Matalajärventie 6, 02940 Espoo). Kilpailuissa ei ole ikäsarjamestaruuksia ja kaikki luokat ovat avoimia kaikille ratsastuskoulussa vakituisesti harrastaville ratsastajille ratsastuskoulussa vakituisesti työskentelevillä hevosilla.

Kisoihin osallistuneet maksavat kisareissun kustannukset pääosin itse, mutta myös seura osallistuu kuluihin osaltaan. Valvova opettaja on Nora Latvala.

Lisätietoja kisoista löytyy osoitteesta http://www.primustalli.fi/primuksen-kisakevat-ja-kesa-2018/ Luokkien alkamisajat täsmentyvät myöhemmin. Seuraavassa leppävaaralaisosallistujat:

Kouluratsastus lauantaina 16.6.

Luokka 1) Helppo C EB Special

Annika Holmberg / Truudi

Luokka 2) Helppo B:3

Teresa Pollari / Cinderella

Tiina Horto / Biko

Elisa Kankkunen / Londa

Ronja Nurminen / Triinu

Terhi Markula / Triinu

Teresa Paatero / Truudi

Camilla Finne / Petrus

Susanna Salmio / Petrus

Luokka 3) Helppo A:4 / Ei osallistujia Leppävaarasta

Luokka 4) Ryhmäratsastus vaativa B by HV / Ei osallistujia Leppävaarasta

Esteratsastus sunnuntaina 17.6.

Luokka 1) 60 cm, clear round (ei mestaruusluokka)

Isla Pölönen / Kerry

Pinja Kaivola / Rex

Mona Raible / Pocahontas

Tiina Lahtinen / Pocahontas

Luokka 2) 80 cm, taitoarvostelu AM5, toiselle kierrokselle ensimmäisen kierroksen 15 parasta taso 80-90 cm, virhepisteet ja aika.

Eeva Tiainen / Cinderella

Rondy Stenman / Biko