Kesäkisojen kutsu julkaistu, koululuokat ke 11.7., esteluokat to 12.7.

15.6.2018

Ilmoittautumisaika ke 13.6. - ke 27.6.

KILPAILUKUTSU

KESÄKILPAILUT KE 11.7. KOULU JA TO 12.7. ESTE

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin keskiviikkona 11.7.2018 ja torstaina 12.7.2018 klo 18 alkaen. Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla, ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla ratsastaville. Lähtömaksut 30 € jäsenille ja 40 € ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetista.

Kilpailuluokkina ratsastetaan:

Keskiviikkona 11.7. kouluratsastus klo 18:

Luokka I          Helppo C, harrasteluokan kouluohjelma 2016, Majoran-versio avoin kaikille*

Luokka II        B-merkki avoin kaikille*

Torstaina 12.7. esteratsastus klo 18:

Luokka III       60 cm arvostelu 367.1, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville*

Luokka IV       70 cm arvostelu 367.1, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville*

Luokka V        80 cm arvostelu 367.1, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville*

Ilmoittautuminen seuran NETTISIVUJEN kautta TÄÄLLÄ.

Ilmoittautumisaika: ke 13.6.- ke 27.6.2018 (mahdollisten lomien vuoksi pitkä ilmoittautumisaika)

HUOM! Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana kyseisellä aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla” ilmoittautumisajankohdasta riippumatta.

Ilmoittaudu viimeistään keskiviikkona 27.6. klo 23.59. Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova! Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen).

Kesäkisoissa saa osallistua yhteen luokkaan molempina päivinä, ratsastaja voi kilpailla siis sekä este- että koululuokassa. Kesä Cupissa pisteitä kerätäkseen ratsastajan tulee osallistua 60 cm esteisiin ja Helppo C -koululuokkaan, tai 80 cm esteisiin ja Helppo B -koululuokkaan. 70 cm osallistujat voivat osallistua tasonsa mukaan kumpaan tahansa koululuokkaan ollakseen mukana Kesä Cupissa.

*Huom! Kesäkisojen koululuokkiin voi osallistua, jos ratsastaa kesätunneilla, kesäkurssilla tai ratsastaa vähintään kolmella irtotunnilla tai kouluvalmennustunnilla (voi olla valmennustunti + 2 irtotuntia, jne.). Esteluokkiin voi osallistua ratsastaja, joka on vähintään kolmella este- ja/tai puomitunnilla tai kesän estekurssilla.

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran

internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com ja ilmoitustaululta.

x HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti

x Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään lauantaina 7.7.2018.

x Radanrakennus alustavasti koulupäivänä klo 16.45, estepäivänä klo 16.30

Tervetuloa kilpailemaan!

Jos kysyttävää kilpailuihin tai ilmoittautumiseen liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin: Anu Helomaa (puh. 040 592 2929), Iiris Hakaste ja Milja Koskela