Seuramestaruudet 2018, listat julkaistu (ja päivitetty to 24.5.!)

22.5.2018

Tervetuloa kisoihin kisaamaan ja kannustamaan! :) Kisaaja, lue huolellisesti kaikki kolme listaa (lähtö-, talkoolista ja kisainfo) Muutokset mahdollisia, tarkasta listat kisapäivänä!

Koska kvaalanneita ja mestaruuskisoihin osallistuvia on tänä keväänä paljon, villejä kortteja seuramestaruuskisoihin myönnettiin kolme (alun perin kaksi). Leppävaaran ratsastuskoulun opettajat ja RS Majoranin hallitus myönsivät villit kortit tehoryhmäläisille Annika Holbergille (poniesteet), Camilla Finnelle (junioriesteet) ja Terhi Markulalle (seniorikoulu).

Villin kortin saaneet voivat osallistua kisoihin ratsuilla, jotka ovat jääneet ns. yli kvaalanneille jaetuista ratsuista. Annika ja Camilla ottivat villin kortin vastaan.

Villi kortti on ehdollinen kisapäivään asti, sillä jos jonkun kvaalanneen ratsu sairastuu, tms., kvaalanneet ovat hevosjaossa ensisijalla. Villin kortin saaneet voivat kilpailla, jos heille riittää ratsuja mahdollisten sairaustapausten jälkeenkin.