Kilpailukutsu seuramestaruuksiin 2018

27.4.2018

Tervetuloa kisaamaan ja kannustamaan! Kvaalannut kisaaja, ilmoittauduthan mahdollisimman pian! (Ilmoita myös, jos et aio osallistua seuramestaruuksiin)

KILPAILUKUTSU
RS MAJORAN SEURAMESTARUUDET
SU 27.5.2018 klo 10 alkaen

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin seuramestaruuskilpailuihin sunnuntaina 27.5.2018. Kilpailut ovat avoimet seuramestaruuksiin 2018 kuluneen vuoden aikana kvaalanneille RS Majoranin jäsenille, jotka ratsastavat Leppävaaran ratsastuskoulun vakiotunneilla. Kilpailut ratsastetaan Leppävaaran ratsastuskoululla opetushevosilla ja –poneilla.

KILPAILULUOKAT:
Esteluokat:
LUOKKA 1 PONIESTEMESTARUUS
, RATAESTEET 60-65cm, taitoarvostelu
LUOKKA 2 JUNIORIESTEMESTARUUS
, RATAESTEET 70-75cm, taitoarvostelu
LUOKKA 3 SENIORIESTEMESTARUUS, RATAESTEET 80-85cm, taitoarvostelu
Koululuokat:
LUOKKA 4 PONIKOULUMESTARUUS, C-MERKIN KOULUOHJELMA
LUOKKA 5 JUNIORIKOULUMESTARUUS, HELPPO B RA2
LUOKKA 6 SENIORIKOULUMESTARUUS, HELPPO B RA2

Ilmoittautuminen RS Majoranin nettisivujen kautta: www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com/kilpailut
Ilmoittaudu viimeistään torstaina 10.5.2018!

Muista ilmoittautua myös kauden päättäjäisten ruokailuun täällä.
Ruokailun viimeinen ilmoittautumispäivämäärä on 19.5.

Infoa kisapäivästä:
x Kilpailut aloitetaan sunnuntaina 27.5.2018 klo 10.00
x Esteradan rakennus jo lauantaina 26.5. iltapäivällä (n. klo 14-16 välillä) (kaikki esteratsastajat)
x Lähtömaksu 30€/startti
x Kisat ovat pitkät ja osallistujia on paljon, toivomme iloista ja joustavaa mieltä kisapäivään! J
x Lähtö- ja talkoolistat julkaistaan kilpailuviikon aikana, seuraa listojen päivittymistä kisaviikolla!
x SRL:n sääntöjen mukainen kilpailuasu vaaditaan; hiukset siististi kiinni, kouluratsastus: valkoiset housut, ratsastussaappaat/yksiväriset ratsastuskengät+chapsit, valkoiset kisahanskat, tumma takki jonka alla vaalea paita tai kaulus, kannukset, ei raippaa / Esteratsastus: vaalea paita+tumma takki/turvaliivi, ratsastussaappaat tai yksiväriset ratsastuskengät+chapsit, raippa max 75cm)
x Samana päivänä vietetään myös kevätkauden päättäjäisiä. Kisapäivän aikana tarjolla päättäjäislounasta, katso erillinen ilmoitus tähän liittyen.

TERVETULOA KISAAMAAN JA KANNUSTAMAAN! J
Jos kysyttävää, otathan yhteyden kisajärjestäjään (Elisa puh. 0509119327)