Tervetuloa RS Majoranin kevätkauden päättäjäisiin!

20.5.2018

Kuvaaja Eija Komulainen

Ruokailuun voi ilmoittautua vielä keskiviikkona 23.5.!

TERVETULOA KEVÄTKAUDEN PÄÄTTÄJÄISIIN!

RS Majoranin kevätkauden päättäjäiset järjestetään sunnuntaina 27.5.2018 seuramestaruuskisojen lomassa Leppävaaran ratsastuskoulun ympäristössä.

Ruoaksi on salaattibuffet: kirkasta peruna-chorizosalaattia (myös kasvisversio), viher-versosalaattia & sitrusvinegretteä, pasta-parsasalaattia sisältäen myös muita kasviksia sekä leipää ja levite, ruokajuomaksi vettä. Ruokaa tarjoillaan esteluokkien päätyttyä, kisaohjelmassa on ruokatauko.

Kisapäivän päätyttyä halukkaat voivat pelata pesäpalloa.

Ruokailuun voivat ilmoittautua kaikki! Ilmoittaudu ruokailemaan nettilomakkeen kautta TÄÄLLÄ viimeistään lauantaina 19.5.! Ilmoittautuminen on sitova!

Ruokailun hinta on jäsenille 10 € ja ei-jäsenille 12 €. Ruokailu maksetaan paikan päällä käteisellä tai RS Majoranin tilille Nordeaan FI12 1013 3000 1313 49 (käytäthän viitenumeroa 1355).

Otathan mukaan pesäpallovälineitä, jos sinulta niitä löytyy!

Lämpimästi tervetuloa!

toivottaa RS Majoranin hallitus