Kesän ja syksyn tapahtumakalenteri päivitetty

20.4.2018

Mestaruuskisojen koululuokat vahvistettu, kesäkisat ke 11.7. ja to 12.7.

Alkuvuonna olemme jo kertoneet, että viime vuoden tapaan julkaisemme kalenteria pienemmissä osissa, noin puolivuotisjakso kerrallaan. Kisojen päivämäärät on toki lyöty lukkoon vanhaan tapaan koko vuodeksi.

Seuramestaruuskisojen koululuokat on täsmennetty. Ne ovat: C-merkki (poniratsastajat), Helppo B RA2 (juniorit), Helppo B RA2 (seniorit). Esteluokat ovat max. 65 cm (poniratsastajat), max. 75 cm (juniorit) ja max. 85 cm (seniorit), taitoarvostelu perusradalla. Esteluokat voidaan ratsastaa edellä mainitusti korotettuina, mutta jos näyttää siltä, ettei se ole järkevää ja turvallista, korotuksia ei toteuteta. Valvova opettaja päättää asiasta.

Kesän ja syksyn luokat on nyt myös täsmennetty! Seuran kesäkisat käydään keskiviikkona 11.7. ja torstaina 12.7. Tehoryhmäläiset ovat myös aikeissa osallistua kesällä tallin ulkopuolisiin kisoihin ja syksyn seurakisojen tietoja on täsmennetty. Syksylle on suunnitteilla myös opedemo.