Majoran-viikolla kirppistavarat ja herkut liikkuivat

10.4.2018 klo 08:00

Majoran-viikko järjestettiin maanantaista perjantaihin 12.-18.3.2018. Hallitusväkeä oli paikalla joka arki-ilta, After ridingissa sai tutustua paitsi hallitusväkeen, myös seuran dokumentteihin ja kannettavan tietokoneen kuvaesitykseen. Bonuspäivä Majoran-viikolle oli maaliskuun seurakisat sunnuntaina 18.3.

Hevostavaroiden kirpputorilla riitti vilskettä ja myös Jaana Nikkolan leipomuksilla varustettu buffetti oli avoinna. Keskiviikkona Tia Mutikainen opasti kisaletityksessä ja torstaina pidettiin seuran kevätkokous.

Viikon aikana oli mahdollisuus sovittaa kevään seuratuotetta, ohutta pipoa ja pantaa. Tilauksia tehtiin noin 20 kpl. Tuotteet ovat brodeerattavana ja saadaan jakoon toivottavasti ennen huhtikuun seurakisoja ja ovat jaossa siellä. Majoran-viikon aikana kysyttiin myös toiveita siitä, mitä vanhoja seuratuotteita toivottaisiin uudelleen tilattaviksi. Seuratuotteiden saapumisesta päivitetään lisätietoa erikseen. Viimeinen tilauspäivä on keskiviikko 25.4.

Myös RS Majoranin kevätkokous pidettiin torstaina 15.3.2018 klo 17.30 alkaen Majoran-viikon ohessa. Kokouksessa hyväksyttiin vuoden 2017 toimintakertomus, vahvistettiin tilinpäätös vuodelle 2017 ja myönnettiin vastuuvapaus vuoden 2017 hallitukselle.

Toimintakertomus löytyy ylätallin satulahuoneen ilmoitustaulun lokerikosta sekä seuraavan linkin takaa Majoranin internetsivuilta

Kiitos kaikille Majoran-viikolla mukana olleille!