Tampereen Hevoset-messut tulevana viikonloppuna

6.4.2018

Huhtikuun jäsentiedotteissa tietoa mm. lisävakuutuksesta ja tietoja oppaasta kilpailumaailmaan

Suomen suurin hevosalan messutapahtuma Hevoset-messutapahtuma järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa jo 10. kerran 7.–8.4.2018. Ratsastajainliitto on mukana menossa infolavalla ja omalla osastolla sekä järjestää edellisvuosien tapaan koulutuksia ja seminaareja messujen kokoustiloissa.

Tampereen Hevoset-messujen ohjelma löytyy kokonaisuudessaan täältä: https://www.hevosmessut.fi/fi/kavijalle/#tab-program HUOM.

Ratsastusseurojen jäsenet saavat jäsenetuna messulipun puoleen hintaan. Nyt kannattaa tulla koko seuran voimin paikalle. Lisätietoja lipuista: www.hevosmessut.fi/fi/messuinfo/paasyliput/

Lisätietoa tästä ja muistakin asioista SRL:n huhtikuun sähköisessä seuratiedotteissa, huhtikuun jäsentiedote on julkaistu juuri. Myös jäsentiedotteet löytyvät saman osoitteen takaa, http://www.ratsastus.fi/tiedotteet

Oletko jo hankkinut LähiTapiolan lisävakuutuksen?

Kaikki Ratsastajainliiton jäsenet on vakuutettu LähiTapiolan urheiluvakuutuksella. Perusurheiluvakuutuksen lisäksi liitto tarjoaa mahdollisuuden ostaa erillinen 12 euron hintainen lisävakuutus kattamaan tapaturmasta aiheutuvia kuluja perusvakuutusta laajemmin. Vapaaehtoinen lisävakuutus kattaa muun muassa fysikaalista hoitoa ja ortopedisiä sidoksia sekä tapaturmassa hajonneita varusteita. Lisäksi se korvaa hoitokuluja perusvakuutusta korkeampaan summaan.

Lisävakuutuksen lasku on toimitettu kaikille jäsenille jäsenkortin mukana tulleessa saatekirjeessä. Mikäli saatekirje on hukkunut, olethan yhteydessä joko seurasi jäsensihteeriin tai Ratsastajainliittoon, sari.siltala@ratsastus.fi, näin saat tilalle uuden laskun.

Lisätietoja: www.ratsastus.fi/lisävakuutus

Ratsastajan opas kilpailumaailmaan: vinkit kisakauteen!

Ratsastajan opas kilpailumaailmaan pitää sisällään toimintaohjeita ratsastuskilpailuihin. Opas sisältää sääntökoosteen koulu- ja esteratsastuksen sekä yleisen osan kilpailusäännöistä. Oppaan tiedoilla osaa toimia useimmissa kilpailuihin liittyvissä tilanteissa.

Ratsastajan opas kilpailumaailmaan on ladattavissa liiton nettisivujen materiaalisalkusta. Painetun version voi myös ostaa 8 euron hintaan.

Lisätietoja: www.ratsastus.fi/srl/srl_tiedottaa/101/0/ratsastajan_opas_kilpailumaailmaan_on_ilmestynyt

Ratsastuksen ja ravien harrastajat kohtaavat Ratsastuskeskus Ainossa

Mahdollisuuksien Hevonen -nuorisotyöryhmä kutsuu raviväkeä tutustumaan ratsastuksen maailmaan lauantaina 21.4. Ratsastuskeskus Ainon 3-tason estekilpailuihin. Koko perheen ratsastuskilpailupäivä alkaa klo 9.30 talliin tutustumisella. Ohjelmassa ovat myös raviohjastajan ja esteratsastajan haastattelut, esteratsastuskilpailun esittely ja jännittävän estekilpailuluokan seuraaminen yhdessä ratsastuksen harrastajien kanssa, jolloin lajin arvostelusta ja harjoittelusta on kilpailun aikana mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Päivän ohjelmassa ovat myös lasten oma askarteluhuone ja sään salliessa myös keppariesterata vapaassa käytössä. Kotiruokalounasta saa Ainon ravintolasta hintaan 10 €.

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille. Tule mukaan ja houkuttele paikalle raviystäväsi!

Tarkempi kutsu: www.ratsastus.fi/EnrolmentClient/info.aspx?Key=C1D3C81E408A41E33CEDABA14623A9BA