Huhtikuun kilpailut 22.4.2018

27.3.2018

Kilpailukutsu julkaistu, tervetuloa kisaamaan!

KILPAILUKUTSU
 RS MAJORAN HUHTIKUUN KILPAILUT
su 22.4.2018 klo 11 alkaen

RS Majoranin huhtikuun kilpailut järjestetään su 22.4.2018 klo 11.00 alkaen Leppävaaran ratsastuskoululla. Kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla ratsastaville. Lähtömaksut 30€ jäsenille ja 40€ ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetista!

Kilpailuluokat:
Luokka 1 - Rataesteet 60-70cm, taitoarvostelu - avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville
Luokka 2 - Rataesteet 80cm, taitoarvostelu - avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville
Luokka 3 – Ryhmäkoulu Helppo D/C – avoin kaikille
Luokka 4 – Kouluratsastus, C-merkin kouluohjelma – avoin kaikille
Luokka 5 – Kouluratsastus, B-merkin kouluohjelma – avoin kaikille

x Ilmoittautuminen seuran nettisivujen kautta erillisellä lomakkeella www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com/kilpailut
x Ilmoittautumisaika: ti 3.4.- ti 10.4.2018
x
Huom! Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana kys. aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla”
x Huomioithan, että ilmoittautumisajan päätyttyä ilmoittautuminen on sitova! Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen)

Ilmoittaudu viimeistään tiistaina 10.4.2018 klo 23.59!

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com/kilpailut ja ilmoitustaululta.
x Huom! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus –vakuutuskortti
x Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään kisaviikon perjantaina 20.4.2018
x Mikäli kysyttävää kisoihin liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin (p. 0509119327/Elisa K.)

Tervetuloa kilpailemaan!

Kisaterveisin,