Kilpailukutsu maaliskuun kisoihin 18.3.

20.2.2018

Ilmoittautuminen alkaa 27.2.

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin sunnuntaina 18.3.2018 klo 11 alkaen. Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla, ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla ratsastaville.

Kilpaululuokkina ratsastetaan:

Luokka 1) Rataesteet 60 cm, A.2.0, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka 2) Rataesteet 70 cm, A.2.0, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka 3) Rataesteet 80 cm, A.2.0, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka 4) Kouluratsastus, Helppo C RA1, avoin kaikille

Luokka 5) Kouluratsastus, Helppo B RA2, avoin kaikille

Ilmoittautuminen seuran nettisivujen kautta erillisellä lomakkeella. Ilmoittautumisaika: ti 27.2.- ti 6.3.2018.

HUOM! Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana kys. aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla” ilmoittautumisajankohdasta riippumatta.

Ilmoittaudu viimeistään tiistaina 6.3. klo 23.59. Huomioithan, että ilmoittautumisajan päätyttyä ilmoittautuminen on sitova!

Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen).

• Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät Kilpailut-sivulta
  • HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti
  • Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään kisaviikon lauantaina 17.3.2018

Tervetuloa kilpailemaan!