Vuoden 2018 ensimmäinen jäsenkirje julkaistu

19.1.2018

RS Majoranin jäsenkirje 1 / 2018                                                                              19.1.2018

Vuosi on vaihtunut ja uusi toimintakausi alkanut. Vuoden 2018 tapahtumakalenterin ensimmäinen versio on julkaistu. Täsmennämme tapahtumia, mutta kisapäivät kannattaa jo merkitä kalenteriin. Suurimman muutoksen testaaminen on jo aloitettu, sillä seurakisoihin ilmoittaudutaan jatkossa sähköisesti, seuran nettisivujen kautta. Vuoden 2018 ensimmäinen kisapäivä on sunnuntai 28.1.2018, ilmoittautuminen kisoihin päättyi 18.1.

Majoran-viikko järjestetään 12.-16.3., Afterissa on silloin varustekirpputori koko viikon ajan, myös sen viikon lopulla olevana kisapäivänä sunnuntaina 18.3., buffetti avoinna ja seuratuotteenkin saamme ehkä sovitettavaksi. Palaamme jäsenkirjeen sivuilla myös pikkujoulujen tunnelmiin. Tarinaa on reilusti, istu mukavasti, lue kaikki tai poimi itsellesi kiinnostavat kohdat :-D

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi.

Mukavaa alkanutta vuotta!

RS Majoranin hallitusporukka