Tammikuun kisat su 28.1.2018, kisakutsu

6.1.2018

Huom! Ilmoittautuminen tapahtuu NETISSÄ erillisellä lomakkeella, lue kisakutsusta lisäinfoa. Tervetuloa kisaamaan :)

KILPAILUKUTSU

Tammikuun kilpailut su 28.1.2018 Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin sunnuntaina su 28.1.2018 klo 11 alkaen. Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla, ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla ratsastaville. Lähtömaksut 30€ jäsenille ja 40€ ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetista!

Kilpailuluokkina ratsastetaan:

Luokka 1) Rataesteet 60cm, 367.1, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka 2) Rataesteet 70cm, 367.1, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka 3) Rataesteet 80cm, 367.1, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville

Luokka 4) Kouluratsastus, Helppo C E1, avoin kaikille

Luokka 5) Kouluratsastus, Helppo B A1, a) avoin poni- ja junioriratsukoille b) avoin senioriratsukoille

Ilmoittautuminen seuran NETTISIVUJEN kautta erillisellä lomakkeella. Lomakkeen käyttöön ja ilmoittautumiseen liittyen tulee tarkempi ohje, joka julkaistaan viimeistään ti 9.1.2018. I

llmoittautumisaika to 11.1.– to 18.1.2018.

HUOM! Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana kys. aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla” ilmoittautumisajankohdasta riippumatta.

Ilmoittaudu viimeistään torstaina 18.1. klo 23.59. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen).

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com ja ilmoitustaululta.

x HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti

x Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään kisaviikon torstaina 25.1.2018

Tervetuloa kilpailemaan!

☺ Jos kysyttävää kilpailuihin tai ilmoittautumiseen liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin:

Elisa Kankkunen (puh. 0509119327), Iiris Hakaste, Tiina Horto ja Rondy Stenman