SRL:n tammikuun sähköiset tiedotteet on julkaistu

11.1.2018

Jäsenmaksulaskut ovat liikkeellä, huomioithan että maksutilit ovat muuttuneet

SRL:n vuoden ensimmäinen sähköinen seuratiedote ja nyt myös jäsentiedote on ilmestynyt. Molemmat löytyvät SRL:n sivuilta TÄÄLTÄ. Linkki löytyy myös RS Majoranin sivuilta Seura-> SRL:n seura- ja jäsentiedotteet -alasivulta.

Tiedotteessa on asiaa mm. kilpailulupiin ja jäsenlaskuihin liittyen.

JÄSENYYS JA LASKUT • Liiton tilinumerot ovat vaihtuneet! On tärkeää, että jäsenet maksavat jäsenlaskunsa laskussa annetulle tilille. • Ensimmäiset jäsenlaskut lähtevät liitosta tiistaina 2.1.2018. • Laskut lähtevät automaattisesti kaikille vuonna 2017 jäsenmaksunsa maksaneille. • Jäsenkortti lähetetään Hippos-lehden 2/2018 mukana alkuvuodesta jäsenmaksunsa maksaneille. • Jos jäsen maksaa jäsenmaksunsa myöhemmin, kortti tulee parin viikon sisällä maksusta.

Aikuisratsastajien hyvinvointi-ilta helmikuussa

Ratsastajainliitto järjestää yhdessä LähiTapiolan ja Unikulman kanssa aikuisratsastajien hyvinvointi-illan Espoossa perjantaina 9.2.2018 klo 17.00-20.30.

Kyseessä on todellinen hemmotteluilta kaikille ratsastusseurojen jäsenille. Teemana on ratsastajan kokonaisvaltainen hyvinvointi. Hyvinvointi-ilta koostuu lyhyistä luennoista ja tietoiskuista, hyvästä ruuasta ja juomasta sekä esittelyosastoista. Illan tähtiluennoitsijana toimii Marko Yrjövuori, joka niittänyt mainetta Suomen menestyksekkäimpänä fysiikkavalmentajana aina Susijengistä NBA-joukkueisiin.

Tilaisuus on maksuton kaikille ratsastusseuran jäsenille. Lisätietoja tiedotteessa.