Vuoden 2017 viidennessä jäsenkirjeessä asiaa mm. sähköisestä kisailmoittautumisesta

7.11.2017

Toimintavuosi on lopuillaan. Tämän jäsenkirjeen sivuilla kurkistamme vielä alkusyksyn tapahtumiin, mutta kerromme myös tulevasta. Edellisen jäsenkirjeen jälkeen syyskuussa on juhlittu sirkusteemaisessa junioreiden Hubertuksessa ja senioreiden ”tavallisemmassa” juhlassa. Syyskokouskin on pidetty, uusia hallitusjäseniäkin on saatu ja tulevaa vuotta suunniteltu hallitusväen kesken ideariihessä.

Ensi vuoden suunnittelu on osin vielä kesken, mutta suurin muutos ensi vuodelle tulee olemaan se, että seurakisoihin ilmoittaudutaan jatkossa sähköisesti, seuran nettisivujen kautta. Vuoden 2018 ensimmäinen kisapäivä on sunnuntai 28.1.2018.

Tänä vuonnakin tapahtuu vielä, sillä pikkujoulut järjestetään sunnuntaina 3.12. Carlbergin seuratalolla. Ilmoittautuminen juhliin on alkanut, ilmoittautuminen päättyy torstaina 23.11.