Ratsastuskeskus Ainossa tarjolla musiikkinäytelmä Suomenhevosen tarina

24.11.2017

Ratsastusseurojen jäsenille liput edulliseen 30 euron hintaan, viimeinen viikonloppu menossa!

Tarjous RS Majoranin jäsenille, hanki lippusi tarjoushintaan suoraan teatterista.

Suomenhevosen tarina

Ratsastuskeskus Ainon maneesissa Järvenpäässä nähdään marraskuussa kantaesityksenä ainutlaatuinen musiikkinäytelmä Suomenhevosen tarina. Yhteistyössä Keski-Uudenmaan Teatterin kanssa tuotettu produktio tuo eteemme koko maamme satavuotisen historian – suomenhevosen tarinan kautta. Paitsi upeat suomenhevoset Uuras ja Kiripassi, musiikkinäytelmän rooleissa nähdään joukko Suomen eturivin näyttelijöitä: mm. Antti Reini, Anu Sinisalo ja Pertti Koivula.

Tarjoamme seuranne jäsenille ja heidän läheisilleen mahdollisuuden hankkia lipun näytelmään todella edulliseen hevosystävän hintaan 30e (norm. 52,50). Lipun hinnasta tilitetään 2 euroa sotaveteraaneille ja suomenhevosen hyväksi. Tarjous on voimassa 17.10.2017 alkaen.

Liput tähän ainutlaatuiseen esitykseen erinomaisesti esimerkiksi Isänpäivälahjaksi. Isänpäivähän on 12.11. Ja Suomenhevosen tarina -musiikkinäytelmän ensi-ilta on seuraavalla viikolla 17.11. (Esitykset 18.11., 19.11., 20.11., 23.11., 24.11., 25.11. Ja 26.11.). Kerätkää porukka ja tulkaa nauttimaan hauskasta ja koskettavasta illasta Pohjoismaiden hienoimmassa ratsastuskeskuksessa, jossa toimii myös laadukas ravintola.

Aino sijaitsee vain kivenheiton päässä Lahden moottoritieltä (Helsingistä päin liittymä10> Järvenpää) ja Ainoon pääset helposti myös julkisilla, R-junan Ainolan seisake on 300m ratsastuskeskuksesta. Voit varata liput suoraan Keski-Uudenmaan Teatterista puh 09-27354000 / info@kut.fi koodilla ”ratsastusseura”. Kannattaa tulla kokemaan ainutlaatuinen elämys!

Katso tästä näytelmän mainos: https://youtu.be/3sRgRQs4Py4