Junioreiden Hubertus toi sirkuksen tallille!

2.9.2017

Parhaan puvun palkinnon sai Oona Kaippio ja Sheik.
After riding -tila oli somistettu sirkusvärein.
Vuoden ahkerimmat juniorit Camilla, Olivia ja Tiia.

Hubertuksessa palkittiin tuttuun tapaan vuoden ahkerimpia junioreita sekä pidettiin hauskaa sirkus-teeman mukaisesti!

RS Majoranin juniorihubertusta vietettiin tänä vuonna värikkäällä ja hauskalla sirkus-teemalla. Hubertusratsastusta päästiin viettämään hieman harmaassa, mutta onneksi sateettomassa syyssäässä niin maastossa kuin kentälläkin. Heidi- ja Tuija-opettajien vetämän maasto-osuuden jälkeen kentällä kisailtiin jo tutuksi tullut leikkimielinen ratsastuskisa. Joukkuettain suoritetulla radalla päästiin suorittamaan muun muassa pujottelua, kavaletin ylitystä ja tötterön siirtoa tolpasta toiseen. Tällä kertaa voiton vei ketterä ponijoukkue, johon kuului Viivi Sahramo - Katarina, Tiia Rauha - Kerry ja Isla Pölönen - Truudi.

Hubertus on palkinto ahkerimmille majoranilaisille, joten sinne kutsutaankin vuoden aikana seuran tapahtumissa eniten ahkeroineet juniorit. Tänä vuonna ahkerimmat juniori-majoranilaiset olivat Tiia Rauha, Olivia Koivunen ja Camilla Finne. Kolmikko palkittiin ratsastussukin ja stipendein sekä kisojen lähtömaksualennuksella, joka oikeuttaa saamaan yhden kisamaksun puoleen hintaan.

Parhaan asupalkinnon voitti Oona Kaippio ratsunsa Sheik kanssa. Oona oli pukeutunut pelleksi ja oli panostanut asuunsa erivärisiä suojia, kasvomaalausta ja pellen hattua myöten. Paikalla oli myös paljon muita upeita asuja, kuten leijona, tiikeri ja sirkustirehtööri. Kiitos kaikille panostuksestanne! Paras puku palkittiin buffet-lahjakortilla sekä suklaalla.

Samoin ratsastuskilpailun voittanut joukkue palkittiin buffet-lahjakorteilla ja suklaalla.

Illan aikana kilpailtiin myös pantomiimin muodossa ja ilta huipentui vielä kinkkiseen tietokilpailuun.

Haluamme kiittää kaikkia paikalla olleita jälleen kerran mahtavasti onnistuneesta tapahtumasta! Kiitos myös kaikille muille vuoden aikana ahkeroineille junioreille, te mahdollistatte seuramme toiminnan!

Kiittäen,
junnuhubbe-tiimi Maija, Camilla ja Elisa