Tervetuloa senioreiden Hubertusratsastukseen la 16.9.

21.8.2017

Ilmoittauduthan nettisivujen lomakkeella

TERVETULOA SENIOREIDEN HUBERTUSRATSASTUKSEEN

Leppävaaran Ratsastuskoululle la 16.9.2017 klo 15.30 alkaen

Ohjelma:

• Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla 40 min (säävaraus)
  • Metsästysillallinen After Riding -tiloissa
  • Hevosen Malja

Ratsastuksen hinta 24 €, illallisen ja ruokajuoman hinta 25 €. Pelkän illallisen voi maksaa tilille tai paikan päällä käteisellä, ratsastus tulee maksaa paikan päällä käteisellä. Seuran tilinumero Nordeassa on FI12 1013 3000 1313 49, huom! viitenumeroksi 1290.

Ratsastamaan ja syömään kutsutaan: Susanna Salmio, Jaana Nikkola, Sara Haanpää, Maiju Kaarsalo.Koskela, Sini Ollikainen, Tiina Piirainen, Elina Avela, Laura Ahlblad, Sari Nurmi, Jenni Kannelsalo, Katri Kairimo, Maarit Seitsonen, hallituslaiset ja ratsastuksenopettajat.

Syömään kutsutaan: Eva Nurminen, Hanna Aalto, Mia Rautava, Sara Pajunen, Katja Kurkinen, Hannele Mutikainen, Heikki Mutikainen, Tia Mutikainen, Elina Kouti-Halinen, Teemu Ahtee, Siv Englund ja Johanna Virsunen.

Myös kaikki muut ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan tapahtumaa!

Ilmoittautumiset viimeistään torstaina 7.9. sähköisellä ilmoittautumislomakkeella, jonka löydät TÄÄLTÄ.

Kuulisimme osallistujilta mieluusti ehdotuksia ohjelmasta, leikeistä, tms. seurustelun ohessa. Ohjelmaa voi esittää itse tai antaa idean hallituslaisille, ennakkoon tai paikan päällä.

Syksyisin terveisin, RS Majoranin hallitus

P.S. Hubertuksiin kutsutaan edellisen vuoden aikana Majoranin tapahtumissa (kisat ja muut tapahtumat) eniten talkoopisteitä keränneet. Tallilla käy paljon muutenkin ahkeraa porukkaa, mutta kaikille ei ole kertynyt vaan talkoopisteitä. Juhlatila asettaa rajoitteita kutsuttavien määrään. Kiitos KAIKILLE ahkerille!