Vinkki HIHS-lippujen tilaamiseksi

18.8.2017

RS Majoranin kautta ei tänä vuonna voi tilata lippuja Helsinki International Horse Show'hun, mutta tässä tiedoksenne alennuslippukampanjan tietoja.

*****

OHJEET HYVÄSSÄ SEURASSA -KAMPANJAAN

Suomen Ratsastajainliiton ja Helsinki International Horse Show’n yhdessä toteuttama Hyvässä Seurassa - kampanja mahdollistaa elämyksellisen Horse Show -matkan edullisin lippuhinnoin, - 20 % alennuksella. Alennus koskee kaikkia viikonlopun näytöksiä alkaen perjantai-illan avajaisnäytöksestä. Alennus koskee yksittäisiä näytöslippuja. Alennus ei koske alimman hintakategorian lippua 16,50 € (fani, lastenlippu 3-9 v. ja Lasten Matinean nuoriso- ja lastenlippu) eikä yhdistelmälippuja (kokopäivä, kimppa).

Tarjous voimassa

Kampanjalippujen alennus on voimassa 14.8. – 8.10.2017 välisenä aikana.

Lippujen tilaus

Lipputilauksen vähimmäismäärä on 10 lippua ja alennus – 20 % on normaalihinnoista. Liput tilataan sähköpostitse Hyvässä Seurassa -kampanjan yhteyshenkilöltä Salli Saarelalta. Liput tilataan yhteistilauksena ja tilausta voi täydentää 8.10. asti. Lippujen hinnat ja näytökset, joita alennus koskee näkyvät oheisesta taulukosta. Kampanjan aikana ryhmä voi lisätä osallistujamäärää. Istumapaikat annetaan ostohetkellä jäljellä olevista parhaista vapaista paikoista. Pyrimme ottamaan mahdolliset paikkatoiveet huomioon. Ennen 5.10. tulleiden tilausten liput postitetaan, muut liput noudetaan Horse Show’ssa. Tilaus on sitova.

Laskutus

Tilaukset tulee tehdä 8.10. mennessä ja maksuaikaa on 13.10. asti. Kaikkiin tilauksiin lisätään 10 euron toimituskulu.

Muut edut, palkinnot ja arvonta

• Kaikki Hyvässä Seurassa -lipun lunastaneet saavat lippua vastaan ilmaisen käsiohjelman Horse Show’n infopisteestä ja 10 % alennuksen upeista, uusista HIHS Collection -tuotteista.

• Eniten lippuja tilannut ryhmä palkitaan huippuvalmentaja/ratsastajatapaamisella Horse Show’n aikana.

• Ryhmän yhteyshenkilö saa yhden ylimääräisen lipun valitsemaansa näytökseen.

• Kaikkien ryhmänvetäjien kesken arvotaan hienoja palkintoja, joista pääpalkinto on liput Sweden Horse Show’hun Tukholmaan marraskuussa 2017 (sis. sisäänpääsyliput kahdelle päivälle sekä hotellimajoituksen yhdeksi yöksi 2 hh).

Tee tilaus

Tilaus tehdään sähköpostitse osoitteessa liput@helsinkihorseshow.fi. Salli Saarela ottaa tilaukset vastaan ja antaa tarvittaessa lisätietoja, puhelin 09 58422106 tai liput@helsinkihorseshow.fi.

Tilauksessa tulee ilmoittaa

• lippumäärät näytöskohtaisesti

• aikuisten, nuorten ja lasten liput eroteltuina

• tilaajan/ryhmän kontaktihenkilön yhteystiedot

• laskutusosoite

Lämpimästi tervetuloa Horse Show’hun lokakuussa!