Vuoden 2017 neljäs jäsenkirje julkaistu

11.8.2017

RS Majoranin jäsenkirje 4 / 2017                                            11.8.2017

Syyskausi on polkaistu käyntiin. Junioreiden Hubertus-ratsastuksen kutsu on julkaistu, senioreiden kutsu tulossa ja elokuun kisojen ilmoittautuminenkin on käynnissä.

Toki kesälläkin on tapahtunut! Ennen juhannusta, 17.6., ratsastuksenopettaja ja oheisliikunnan ekspertti Martina Keskinen piti tallilla rullaustunnin. Muuten RS Majoranin kesää on värittänyt Leppävaaran ratsastuskoululaisten tehoryhmäläisten kilpailut tallin ulkopuolella, sekä Espoon ratsastuskoulujen mestaruuskisoissa Primus-tallilla 1.-2.7. että tuntiratsastajien mestaruuskisoissa Lahden Takkulassa 28.-30.7.

Ja on omallakin tallilla ollut sutinaa, sillä kesäkisat käytiin tänä kesänä kahtena perjantaina, koulukisat perjantaina 14.7. ja estekisat perjantaina 21.7. Kesä Cupin voittoon ratsasti toisena vuonna peräkkäin Hanna Kanerva. Kurkistamme siis tämän jäsenkirjeen sivuilla tulevaan, mutta kertaamme myös mennyttä. Muuten, seuran jäseneksi voi liittyä jatkossa seuran internetsivuilla jäsentietolomakkeen täyttämällä, paperisia lomakkeita emme enää jatkossa käytä.

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille, Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi.

Mukavia loppukesän päiviä!