Tervetuloa sirkus-teemaiseen juniori-Hubertukseen 2.9.!

8.8.2017

Kutsuttuja pyydetään ilmoittautumaan netissä viimeistään ti 29.8.

Tervetuloa RS Majoranin sirkus-teemaiseen juniori-Hubertusratsastukseen Leppävaaran ratsastuskoululle lauantaina 2.9.2017 klo 15.30 alkaen!

Ohjelma:

• Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla (säävaraus)
  • Ratsastusleikkejä ja -kisailua kentällä / maneesissa
  • Sirkus-illallinen After Riding -tilassa
  • Hevosen Malja

Ratsastuksen hinta 24 €, seura tarjoaa illallisen. Ratsastus maksetaan juhlassa.

Ratsastamaan ja syömään kutsutaan:
Tiia Rauha, Olivia Koivunen, Camilla Finne, Isla Pölönen, Sara Laukkanen, Roosa Koistinen, Teresa Paatero, Rondy Stenman, Nelli Räty, Helmi Laitinen, Oona Kaippio, Sinaida Jokivalo, Milla Himberg, Ronja Nurminen, Teresa Pollari, Viivi Sahramo sekä kaikki ratsastuksenopettajat.

Syömään kutsutaan:
Aleksandra von Wendt, Heini Jurvanen, Mona Raible, Sofia Kangasmetsä, Sofia Sinisalmi, Anniina Pekonen, Annika Holmberg, Elviira Attenberg, Ida Inkinen, Kia Hakola, Pinja Kaivola, Tiina Lahtinen, Vilma Attenberg, Vivianne Homanen, Jenni Ek, Amanda Aheristo, Ellen Koskinen, Filippa Westerlund, Jasmin Boström, Kaisa Lehto ja Sofia Björn.

Myös kaikki muut ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan tapahtumaa!

Halutessasi voit pukeutua sirkusmaiseen asuun ja koristautua (ja koristella myös ratsusi) teeman mukaan sekä ratsaille että ruokailuun. Paras asu palkitaan. Huomioi, että vaatetus ja koristelu ovat turvallisia ratsastuksessa!

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄÄLLÄ!

Ilmoittauduthan tiistaihin 29.8. mennessä ilmoittautumislomakkeen kautta. Lisätietoja Maijalta, p. 040-8367117.

Sirkusterveisin, RS Majoranin hallitus

PS. Hubertuksiin kutsutaan edellisen vuoden aikana Majoranin tapahtumissa (kisat ja muut tapahtumat) eniten talkoopisteitä keränneet. Tallilla käy paljon muutenkin ahkeraa porukkaa, mutta kaikille ei ole kertynyt vaan talkoopisteitä. Juhlatila asettaa rajoitteita kutsuttavien määrään. Kiitos KAIKILLE ahkerille!