Tuntiratsastajien mestaruuskisoihin on lähdössä kuusi heppaa ja ratsastajat

17.7.2017

Myös Teresa Pollari ja Victor ovat lähdössä heinäkuun lopulla tuntiratsastajien mestaruuskisoihin. Tässä kaksikko Sara Haanpään kuvaamana seuramestaruuskisoissa vuonna 2014.

Tuntiratsastajien mestaruuskisoihin lähdössä kuusi heppaa ja ratsastajat

Leppävaaran ratsastuskoulun tehoryhmäläiset loistivat heinäkuun alussa Espoon ratsastuskoulujen mestaruuskisoissa Primus-Tallilla. Osa heistä nähdään myös heinäkuun lopulla tuntiratsastajien mestaruuskisoissa. ”Tuntsarit” järjestetään tänä vuonna 28.-30.7.2017 Lahden Takkulassa. Leppävaaran ratsastuskoulun ja RS Majoranin edustajat kisoissa ovat:

Biko          koulua Rondy Stenman (juniorit), koulua Jenni Ek (juniorit)

Osborne    esteitä Milla Himberg (juniorit, myös tervetuliaisluokka) ja Ronja Nurminen (juniorit)

Petrus       koulua Susanna Salmio (aikuisratsastajat)

Rex           koulua Elisa Kankkunen (seniorit), esteitä Iiris Hakaste (vain seniorien tervetuliaisluokka) ja esteitä Jeanette Tinnis (seniorit)

Silver        esteitä Viivi Sahramo (poniratsastajat) ja Hanna Kanerva (seniorit, myös tervetuliaisluokka)

Victor        koulua Teresa Pollari (juniorit)

Perjantaina 28.7. ratsastetaan kouluratsastuksen karsintaluokat sekä aikuisratsastajien mestaruusluokka.

Lauantaina 29.7. on vuorossa kouluratsastuksen finaalit sekä esteiden tervetuliaisluokat (ratsu voi osallistua luokkaan vain yhdellä ratsastajalla)

Sunnuntaina 29.7. ratsastetaan estemestaruusluokat.

Kisoihin osallistuneet maksavat kisareissun kustannukset pääosin itse, mutta myös seura osallistuu kuluihin osaltaan. Valvova opettaja on Heidi Junkkarinen ja joukkueenjohtaja Elisa Kankkunen. Kannattajien kyytiä ei kisoihin ei tällä kertaa järjestetä, mutta seuran Facebook-sivuilla voi kertoa suunnitelmistaan lähteä paikalle (avaamme siitä keskustelun), jos lähtijät ja kulkuvälineet löytäisivät sitä kautta toisensa.

Lisätietoja kilpailuista ja lähtölistat lähempänä kisoja osoitteessa https://www.takkulantalli.com/kilpailut-vuonna-2017/ratsastuskouluoppilaitten-mestar/