Ilmoittaudu mukaan kevätkauden päättäjäisten ruokailuun

5.5.2017

Päättäjäisiä vietetään seuramestaruuskisapäivän aikana sunnuntaina 28.5., ruokailu aloitetaan jo esteluokkien päätyttyä.

TERVETULOA KEVÄTKAUDEN PÄÄTTÄJÄISIIN!

RS Majoranin kevätkauden päättäjäiset järjestetään sunnuntaina 28.5.2017 seuramestaruuskisojen lomassa Leppävaaran ratsastuskoulun ympäristössä.

Ruoan (lasagne, vihersalaatti, leipä ja levite, kasvis- ja erikoisruokavaliot huomioitu) tarjoilu aloitetaan jo esteluokkien päätyttyä ja se jatkuu koululuokkien loppuun asti. Este- ja koululuokkien välissä pidetään pieni ruokatauko. Kisapäivän päätyttyä halukkaat voivat pelata pesäpalloa.

Ruokailuun voivat ilmoittautua kaikki!

Ilmoittaudu ruokailemaan seuran internetsivuilla osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com viimeistään lauantaina 20.5.! Ilmoittautumislomakkeeseen pääset TÄÄLTÄ

RUOKAILUN HINTA on jäsenille 10 € ja ei-jäsenille 12 €. Ruokailu maksetaan paikan päällä käteisellä tai RS Majoranin tilille Nordeaan FI12 1013 3000 1313 49 (käytäthän viitenumeroa 1355).

Otathan mukaan pesäpallovälineitä, jos sinulta niitä löytyy!

Lämpimästi tervetuloa!

toivottaa RS Majoranin hallitus