Vuoden 2017 toinen jäsenkirje julkaistu

12.4.2017

RS Majoranin jäsenkirje 2 / 2017                                                                              12.4.2017

Kevät on täydessä vauhdissa. Viime viikonloppuna saimme osallistua Mutikaisten ilmaiseksi ratsastuskoulun ja seuran väelle tarjoamaan kouluratsastusklinikkaan. Tämän kirjeen sivuilla kertaamme myös aiemmin tapahtunutta, mm. Majoran-viikon ja varustekirpputorin tunnelmia. Keväällä on ratsastettu myös seurakisoissa, kerromme kirjeessä kisoihin liittyviä huomioita.

Kevään seuratuote, kevyttoppatakki, saadaan jakoon alustavasti pääsiäisen jälkeisen viikon lopulla. Kunhan aikataulu täsmentyy, kerromme siitä tietenkin seuran internetsivuilla, ilmoitustaululla ja Facebook-sivuilla. Huhtikuun seurakisat järjestetään sunnuntaina 23.4., oman takkinsa voi noutaa myös kisoista (jos vaan siis ovat suunnitellusti saapuneet).

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi.

Kaikki jäsenkirjeet löydät TÄÄLTÄ.