Huhtikuun kilpailuiden kisakutsu

24.3.2017

Ilmoittautuminen alkaa ma 3.4., katso lisätiedot kisakutsusta. Tervetuloa kisaamaan! :)

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin sunnuntaina 23.4.2017 klo 11 alkaen. Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla, ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla ratsastaville. Lähtömaksut 30€ jäsenille ja 40€ ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetista!

Kilpailuluokkina ratsastetaan:

Luokka 1) Rataesteet 50-60cm, taitoarvostelu, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville
Luokka 2) Rataesteet 70-80cm, taitoarvostelu, avoin erillisillä estetunneilla ratsastaville
Luokka 3) Ryhmäkoulu Helppo D/C, avoin kaikille
Luokka 4) C-merkin kouluohjelma, avoin kaikille
Luokka 5) B-merkin kouluohjelma a) avoin poni- ja junioriratsukoille b) avoin senioriratsukoille

Ilmoittautumislistat tulevat seuran ilmoitustaululle ma 3.4. n. klo 17.00-17.30 välillä.
Ilmoittaudu viimeistään to 13.4.2017 klo 21. Ilmoittautuminen on sitova, ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen).

Ilmoittautua voit myös tekstiviestillä (ratsastajan nimi+luokka) ma 3.4. klo 20.30-21.00 numeroon 0405275928. Vain oikeaan aikaan tulleet tekstiviestit huomioidaan. Ilmoittautumiset lisätään saapumisjärjestyksessä kisalistoille, mikäli luokassa on tilaa.

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com ja ilmoitustaululta.
x HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti
x Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla ja ilmoitustaululla viimeistään kisaviikon torstaina 20.4.2017.

Tervetuloa kilpailemaan!

:) Jos kysyttävää kilpailuihin liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin:
Elisa Kankkunen (puh 0509119327), Jeanette Tinnis (puh 0405275928), Milja Koskela, Tiia Jokela