Haluatko lainata Aira Toivolan ”Tavoitteena tasapainoinen ratsukko” -kirjan?

18.3.2017

Kerro lainaustoiveestasi Anu Helomaalle

Ratsastusvalmentaja, pilates- ja ratsastuspilatesohjaaja sekä monipuolinen fysioterapia- ja kuntoutusalan ammattilainen Aira Toivola opasti RS Majoranin jäseniä liikuntatreffeillä viime lokakuussa. Toivola on kehittänyt oman AT-ratsastuspilateksen käytännön kokemustensa pohjalta ja hän piti meille istuntaluennon ja mattopilatestunnin.

Seura on saanut lahjoituksena jäseneltään Toivolan viime syksynä julkaistun kirjan ”Tavoitteena tasapainoinen ratsukko”, sitä lainataan seuran jäsenille.

Toivola valmentaa sekä huippu-urheilijoita että harrasteratsastajia ja kuntoutujia. Lähes kahdenkymmenen vuoden työkokemus fysioterapia- ja kuntoutusalalta sekä monipuolinen hevosharrastus ovat antaneet hänelle työkalut opettaa ihmisille kehonhallintaa ja ratsastusta.

Kerrothan lainaustoiveestasi Anu Helomaalle (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi). Lisätietoa Toivolasta ja hänen filosofiastaan löytyy osoitteesta http://www.ratsastuspilates.fi/