Heikki Mutikaisen kouluratsastusklinikka lauantaina 8.4. klo 16 alkaen

27.3.2017

Myös Tiina Horto ja Ugana nähdään kouluratsastusklinikalla. Kaksikko kuvassa kesällä 2014, kuvaaja Anna Kannelsalo.

Ratsailla nähdään Heikki Mutikaisen lisäksi Jenni Ek, Tiina Horto, Elisa Kankkunen ja Susanna Salmio.

Heikki Mutikaisen kouluratsastusklinikka lauantaina 8.4. klo 16 alkaen

Tervetuloa seuraamaan valmentaja Heikki Mutikaisen kouluratsastusklinikkaa Leppävaaran ratsastuskoululle lauantaina 8.4. klo 16 alkaen. Tilaisuus kestää noin 1,5 tuntia. Saavuthan paikalle ajoissa, klinikka ALKAA klo 16.00!

Tapahtuman alussa on teoriaosuus, jossa Heikki esittelee suoritettavia harjoituksia ratsain ja kertoo ajatuksistaan niihin liittyen. Teoriaosuuden jälkeen demoratsukot (oppilaita ja opetusratsuja yhdessä ryhmässä) ratsastavat samoja harjoituksia.

Ohjelma:

klo 16.00-n. 16.30 Teoriaosuus

Heikki Mutikainen – (joku seuraavista) Zandreo / Amber / Oliver

n. klo 16.30-n.16.50 Tauko

n. klo 16.50-17.30 Demoratsukot

Jenni Ek - Biko

Tiina Horto – Ugana  (kuvassa. kuva Anna Kannelsalo)

Elisa Kankkunen – Rex

Susanna Salmio – Petrus

Tilaisuus on kaikille ilmainen. Maneesissa on pikkubuffetti.

RS Majoranin hallitu