RS Majoranin kevään 2017 seuratuote, kevyttoppatakki

7.4.2017

Takit saadaan jaettavaksi alustavasti pääsiäisen jälkeisen viikon lopulla.

Kevään seuratuotteet, kevyttoppikset, saadaan jaettavaksi alustavasti pääsiäisen jälkeisen viikon lopulla. Oman takkinsa voi noutaa tällä tiedolla siis myös huhtikuun seurakisoissa. Täsmennämme takkien jakoaikoja, kun niiden toimitusaikataulu täsmentyy.

Jos takki jäi tilaamatta, voit ostaa sellaisen myös nyt! Tarjolla musta S-kokoinen ja tummansininen M-kokoinen.

***

RS Majoranin kevään seuratuotteen, Clique Hudsonin kevyttoppatakkien, tilaus on viittä vaille valmis lähtemään eteenpäin. Jos olet tilannut takin, hoidathan maksun (68 €) pikaisesti seuran tilille Nordeaan FI12 1013 3000 1313 49. Huom! Käytäthän viitenumeroa 1339! Tilaus ei lähde eteenpäin ennen kuin maksu näkyy tilillä, puuttuvat maksut viivästyttävät siis koko tilausta. Viimeiseksi maksupäiväksi olemme merkinneet keskiviikon 15.3.

Jos et ehtinyt Majoran-viikon aikana sovittaa takkia ja haluaisit sen tehdä, ota pikaisesti, tiistain aikana, yhteys Anu Helomaahan (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi)!

Koska käytämme maksuissa nyt viitenumeroa (se on seuralle viestillisiä maksuja edullisempaa), kerrothan Anulle myös siitä, jos maksajan sukunimi on eri kuin tilaajan sukunimi. Osaamme näin yhdistää maksun ja tilauksen :-) Toki teemme itsekin selvitystyötä, mutta nopeutat näin prosessia. Kiitos!

****

RS MAJORANIN KEVÄÄN 2017 SEURATUOTE, tilaa oma kevyttoppatakkisi!

Merkki: Clique Hudson ladies. myös men & kids: Moderni kevyttoppatakki, jossa on tekountuvatoppaus. Irrotettava huppu, kolme vetoketjullista ulkotaskua ja kaksi sisätaskua. Lisäksi kauluksessa lenkki kuulokejohdolle. 40°C konepesu. Saatavana myös miesten ja lasten malli.

Materiaali: Päällyskangas ja vuori: 100 % polyesteriä. Toppaus: untuvamaista 100 % polyesteriä.

Koot: Naisten malli XS-XXL. Lapsille tarjolla lasten Cliquen Hudson Junior, koot 110/120 cm, 130/140 cm ja 150/160 cm. Miesten/unisex mallissa koot S-XXXL

Värit: Tummansininen ja musta

Painatus: Majoran-logo (leveys noin 9 cm) vasemmassa rinnuksessa

Hinta: 68 € sisältää painatuksen.

Huom! Tilauksen toteutumisen vähimmäismäärä on 20 kpl

Maksun eräpäivä: HETI, kuitenkin viimeistään 15.3.2017.

Tilille: Ratsastusseura Majoran /Nordea FI12 1013 3000 1313 49. Huom! Käytäthän viitenumeroa 1339!

Toppatakkeja on mahdollisuus sovittaa tallilla ennen tilaamista Majoran-viikon aikana 6.-10.3. klo 17.15-19.15 After Riding-tilassa! Tilaus on sitova.

Sovitusvaatteet palautetaan Majoran-viikon jälkeen. Jos et pääse sovittamaan takkia Majoran-viikon aikana ja haluat sen tehdä, otathan etukäteen yhteyttä hallituksen edustajiin, esim. Anu Helomaahan (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi). Kiitos!