Nettisivuja uudistetaan - nyt voit vaikuttaa!

26.1.2017

Vastaa lyhyeen kyselyyn; mitä tietoja etsit sivuiltamme? Mitkä ovat mielestäsi tärkeimpiä asioita seuran sivuilla?

Ratsastusseura Majoran on uudistamassa sivujaan ja järjestelemässä asioita uudelleen. Sivusto tulee rakenteeltaan pysymään aikalailla samanlaisena, mutta haluaisimme järkeistää asioiden esillepanoa.

Haluaisimmekin nyt kuulla rehellisen mielipiteen teiltä sivuston käyttäjiltä, eli mitä mieltä te olette sivuistamme ja miten te niitä käytätte. Kaikki mahdollinen palaute otetaan innolla vastaan. Sivustoa rakennetaan niin, että se olisi teille seuran jäsenille, jäsenien vanhemmille sekä ihan uusille jäsenille mahdollisimman selkeä ja informaatiorikas.

Huomioittehan kuitenkin palautetta antaessanne, että kyseessä on seuran, EI ratsastuskoulun sivut :) Seura ja ratsastuskoulu ovat erillisiä tahoja, joilla on omat kotisivut ja Facebook-sivut. Meillä ei valitettavasti seurana riitä resurssit ylläpitämään esimerkiksi tuntilistoja ja pakkasrajainfoja tai välittämään peruutus/korvauspyyntöjä ratsastuskoulun väelle.

Toivommekin, että käytte vastaamassa nettisivukyselyyn TÄÄLLÄ.

Vastaaminen tehdään nimettömänä eikä se vie kuin pari minuuttia aikaasi, mutta tuo silti meille äärettömän tärkeää informaatiota kehitystä varten :) Mikäli haluat antaa enemmän palautetta tai ideoita, voit lähettää niitä Maijalle sähköpostitse, maiija.virtanen@gmail.com, (huom, etunimessä kaksi i:tä).

RS Majoranin puolesta,

Maija Virtanen